am:pm תאפשר ללקוחותיה לממש קופונים מחשבון הסיבוס שלהם באתר המשלוחים של הרשת

אריק כהן, מנהל רשת am:pm: הרחבנו את כוח האדם של הרשת בצורה משמעותית וגייסנו יותר מ-250 עובדים חדשים מתחילת המשבר. מערך המשלוחים שלנו הוא מהזמינים והמהירים ביותר – אספקה תוך שעתיים בלבד

שיתוף פעולה בין סיבוס ל-am:pm

am:pm, רשת חנויות סופרמרקט אורבניות המונה כ-50 סניפים הפועלים 24/7 בערים מרכזיות, וחברת ההסעדה סיבוס, יוצאות בשיתוף פעולה במטרה להרחיב ולהתאים את שירותיהן למציאות החדשה בצל הקורונה.
נמסר כי כחלק משיתוף הפעולה, המהווה עוד צעד בהיערכות am:pm להקל על לקוחותיה ככל הניתן בימים אלו, מעתה תכבד הרשת גם תקציבים של לקוחות סיבוס ותאפשר להם לממש קופונים עבור רכישה באתר המשלוחים של am:pm. לקוחות סיבוס יוכלו לקבל משלוחים עד פתח הבית באזורים תל אביב, רמת גן וגבעתיים.
לקוחות סיבוס יוכלו לרכוש קופונים באפליקציה או באתר סיבוס ולאחר ביצוע ההזמנה יקבלו אישור בסמס ובמייל עם קוד קופון אותו יזינו באתר am:pm  בעת התשלום.
אריק כהן, מנהל רשת am:pm, ציין: “גם בימים המאתגרים הללו השירות הוא ערך עליון עבורנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו כדי לספק לקהל הלקוחות שלנו מענה אמיתי, זמין ואיכותי לצרכיו המשתנים בצל הקורונה. אני מברך על שיתוף הפעולה עם חברת סיבוס ובטוח שעובדים רבים ישמחו לממש את תקציבם לקניות למשק הבית”.
לדבריו: “אנו ערוכים ומצפים לתת שירות ללקוחות סיבוס. לאור העלייה הדרמטית בביקושים למשלוחים, הרחבנו את כוח האדם של הרשת בצורה משמעותית וגייסנו יותר מ-250 עובדים חדשים מתחילת המשבר. מערך המשלוחים שלנו הוא מהזמינים והמהירים ביותר – אספקה תוך שעתיים בלבד, והוא כולל גם קו משלוחים ייעודי  עבור אוכלוסייה מבוגרת המסופקים בתעדוף גבוה”.
קרן וייזמן, סמנכ”ל שיווק של חברת סיבוס, ציינה: “חברנו לרשת המרכולים am:pm על מנת לתת מענה מגוון ונרחב יותר לאור התקופה הנוכחית. שיתוף הפעולה מתווסף לשיתופי פעולה נוספים שיצרנו עם רשתות מובילות לצד מיזם תרומות מיוחד בשיתוף עמותת ‘לתת’. שיתופי פעולה אלו לצד הגברת התמיכה במשלוחי ארוחות ממסעדות, מאפשרים ללקוחות סיבוס לנצל בצורה מיטבית את חשבון הסיבוס שלהם בתקופה זו, אם במשלוח ארוחה ממסעדה אהובה, ברכישת מוצרי יסוד ופארמה או בתרומה למשפחות נזקקות”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*