טיב טעם תשקיע כ-12 מיליון שקל בהשקה מחודשת של רשת עדן טבע ותרענן את המותג

הרשת מעצבת מחדש ופותחת חנויות תחת המותג החדש "עדן טבע" ומתחילה ביבוא מבדל ומוזל של מגוון מוצרי בריאות

עדן טבע, סניפי קונספט חדשים, צילום אלעד גוטמן
עדן טבע, סניפי קונספט חדשים, צילום אלעד גוטמן

 לאחר שקבוצת טיב טעם רכשה את  עדן טבע מרקט בספטמבר 2015 והטמיעה את הרשת בתוך הקבוצה, יוצאת הקבוצה בהשקה מחודשת למותג עדן טבע במטרה לבדל אותה מהמתחרים בתחום הבריאות המתפתח. הקבוצה תשקיע כ 12 מיליון שקל בהשקה מחודשת של רשת עדן טבע כולל ריענון המותג. הרשת גם משיקה בימים אלה לוגו מעודכן “עדן טבע”, וקונספט חדש של עיצוב הסניפים הכולל מגוון מוצרי בריאות מיובאים בלעדית לעדן ומוצרי בקר טרי בריא ללא אנטיביוטיקה ועם תזונה ייחודית.

הסניף הראשון בקונספט החדש של עדן טבע ניפתח בקניון G בכפר סבא. הסניף משתרע על כ- 1,100 מ”ר בו הושקעו כ- 6.5 מיליון ₪ ובמקביל נפתח סניף עדן טבע החדש במתחם סטאר סנטר באשדוד בשטח של כ- 700 מ”ר ובהשקעה של 4 מש”ח. במהלך 2017 מתוכננים להיפתח עוד 2 סניפים נוספים במודל החדש, במקביל לפתיחת מחלקות עדן טבע ב-7 סניפי הרשת הגדולים של טיב טעם.

עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם, צילום: אלעד גוטמן
עדי כהן מנכ”ל קבוצת טיב טעם, צילום: אלעד גוטמן

לדברי עדי כהן מנכ”ל קבוצת טיב טעם: “מגמת הבריאות מתחזקת ועדן טבע ממשיכה להוביל את השוק כרשת מרכולים המתמחה באורח חיים בריא ובתוספי תזונה. עדן טבע, תחת המותג החדש, תמשיך להוות מרכול בריא, בו כלל המוצרים נבדקו על ידי מומחי הרשת להבטחת השקט הנפשי בקניית מוצרי מזון לצד חווית קנייה ייחודית”. לדבריו: “הבידול המרכזי של הרשת הוא ההתמחות שבאה לידי ביטוי ביצירת סביבה בה מתקיימת מכירת מוצרים בריאים בלבד, שעברו הליך בקרה וסינון, לצד הקמת מחלקות מתמחות בריאות מרווחות ומגוונות”.

סניפי עדן טבע החדשים כוללים: מחלקת ירקות ופירות אורגניים, מוצרים ללא גלוטן וללא תוספת סוכר, ויטמינים ותוספי תזונה, מוצרים טבעוניים וצמחוניים, מוצרי מזון יבש, מצונן קפוא, בשר בקר ועופות ללא אנטיביוטיקה, דגים טריים, בית מאפה למוצרים בריאים טריים בייצור מקומי וכן כל מוצרי השוק הנמכרים בתפזורת ובאיכות הגבוהה ביותר: פירות יבשים, קטניות, תבלינים וצמחי מרפא, חומרי ניקוי אקולוגיים וטואלטיקה טבעית, ויטמינים וקוסמטיקה טבעית. בנוסף  פותחת עדן טבע בימים אלו מחלקות בריאות מתמחות בתוך סניפי טיב טעם הגדולים.

כביטוי ויזואלי להתחדשות, החליפה  הרשת  את הלוגו למותג קליט וקצר, במסגרת זו נפרדה  מהמילה מרקט ונשארה  עם השם  “עדן טבע”, אשר מזוהות עם המותג ועולם בריאות, ובתוספת הסלוגן “זה סופר בריא” המביא לידי ביטוי בכפל משמעות גם את גודל החנויות, קרי סופרמרקט ולא חנות קטנה וגם את ההתמקדות במזון סופר בריא.

חווית קנייה חדשה, עיצוב חדש

הסניפים החדשים  המשתרעים על שטח של כ-1,000 מ”ר מעוצבים בקונספט חדשני וייחודי התואם לאסטרטגיית המותג – מרכול מתמחה במזון בריא טבעי ואורגני. החומרים בהם השתמשו המעצבים הם עץ בתצורתו הטבעית ושימוש בצמחיה על מנת לחזק את החיבור של הלקוח לאווירת הטבע.

נמסר כי בעיצוב החדש ניתן דגש משמעותי על מחלקות הליבה ואופן הצגת המוצרים, בעיקר המוצרים הטריים המוצגים בשטחי מסחר בולטים, ביניהם: מחלקת ירקות ופירות אורגניים, מחלקת ירקות מובחרים, פירות יבשים אגוזים ושקדים טבעיים, קטניות בתפזורת  ועוד. מחלקת ויטמינים וקוסמטיקה טבעית היא מחלקת ליבה ולכן עוצבה באופן שונה מחנות המזון. מחלקת הוויטמינים עברה לקדמת הבמה והיא מצויה בחזית החנות מתוך הבנה שצרכן הבריאות משלב ויטמינים ומינרלים בתזונה היומיומית שלו, הן לצורך טיפול בבעיות והן למניעתם.

סניפי קונספט חדשים, צילום: אלעד גוטמן
סניפי קונספט חדשים, צילום: אלעד גוטמן

בטיב טעם מדגישים, כי כל מחלקות הוויטמינים מאוישות ביועצי בריאות מקצועיים, בוגרי מוסדות לימוד מוכרים המעניקים ייעוץ נטורופתי – חינם,  לאחר ביצוע תשאול ושיחה מעמיקה עם הלקוח על מנת למצוא לו פתרונות מתאימים לשיפור איכות חייו. על מנת להעצים את חווית הקניה תציע הרשת המחודשת אטרקציות כגון: “בר בריאות” בו ניתן ליהנות משייקים ומיצים אורגניים וטריים וכן מכונה לייצור טחינה משומשום טרי מול עיני הלקוח ועוד.

בשר ללא אנטיביוטיקה וללא הורמונים

הרשת תחל  לשווק לראשונה בישראל בשר בקר טרי בריא, ללא אנטיביוטיקה וללא הורמונים, שגדל תחת פיקוח צמוד ובפרוטוקול גידול (מרעה, תזונה וטיפול) שמבטיח מוצר מוגמר איכותי בריאותית ועדיף על כל החלופות הקיימות כיום בשוק. ברשת מציינים, כי המוצרים הללו לא טופלו באנטיביוטיקה ובזרזי גדילה, הם ללא הורמונים, ניזונו  ממזון טבעי צמחוני בלבד, בשחיטה כשרה ללא התעללות ו- 100% טרי – לא קפוא לא מופשר.

לדברי עדי כהן: “אנו מאמינים שבדומה לעוף ללא אנטיביוטיקה שרשת עדן טבע הביאה לראשונה לישראל לפני כ-10 שנים והפך ממוצר נישה למיינסטרים, כך גם יהפוך הבשר בקר הבריא ללא אנטיביוטיקה, למוצר שנמצא בכל מקרר בישראל”. לדבריו, “הקרקע להחדרת המוצרים בשלה. בניגוד לשנים עברו היום הצרכן הישראלי כבר מבין  את המשמעויות וההכרה שהאנטיביוטיקה היא תרופה שיש להמעיט את כניסתה לגוף, להפחית צריכתה ואף להימנע, ככל הניתן, באופן מוחלט. החיידקים מפתחים עמידות לאנטיביוטיקה ובכך היכולת של האדם להתגונן מפני זיהומים פוחתת. השימוש באנטיביוטיקה בגידול הוא צורך כלכלי הנועד לשמור על בריאות העדר או הלהקה ובא על חשבון בריאות הציבור והיכולת שלו להתגונן מפני זיהומים בריאותיים בטווח הרחוק”.

הרשת תמתג את הבשר ללא אנטיביוטיקה וללא הורמונים, תחת “עדן הבשרים“, שהוא מותג מחודש שהורחב  גם לקטגוריית הדגים הטריים והעופות ללא אנטיביוטיקה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*