חגיגה מקסיקנית בחנות המפעל של טרז פזוס

במפעל החברה בחולון מיוצרים מדי יום מבחר גדול של מוצרי מזון מקסיקניים: טורטיות מקמח חיטה ומקמח תירס, רטבים, סלסות, נאצ'וס,ממרחי אבוקדו ושעועית עלי קקטוס כבושים, ומגוון פלפלי צ'ילי חריפים. מגוון טעימות של מוצרי החנות ומבצע בימים חמישי ושישי הקרובים

מטעמי טרז פזוס, צילום: אנטולי מיכאלו
מטעמי טרז פזוס, צילום: אנטולי מיכאלו

בחברת טרס פזוס מזמינים אתכם לחנות המפעל בחולון בימים חמישי ושישי הקרובים, 17-18 באוגוסט, כדי ליהנות ממגוון טעימות של מוצרי החנות ומבצע ליומיים בלבד. מבצע “ארוחה מקסיקנית משפחתית” – 15% הנחה לרוכשים בסכום של יותר מ-150 שקל ו-20% הנחה לרוכשים מוצרים ביותר מ-250 שקל.

המטבח המקסיקני מתאים במיוחד לארוחה משפחתית או ארוחה עם חברים, במיוחד בימי הקיץ החמים. מוצרי טרז פזוס כוללים תוצרת מקומית ומוצרים מיובאים. במפעל חברת טרז פזוס בחולון מיוצרים מדי יום מבחר גדול של מוצרי מזון מקסיקניים: טורטיות מקמח חיטה במגוון גדלים, צורות וטעמים וכן טורטיות טריות מקמח תירס. רטבים, סלסות טריות, טורטייה צ’יפס (נאצ’וס),ממרחי אבוקדו (גואקמולה), ממרחי שעועית (פריחולס וריפרייד בינס), עלי קקטוס (נופאלס) כבושים, פלפלי צ’ילי חריפים במגוון שימושים ומגוון סלסות ורטבים.

הצלמת רעות עינב ערכה בביתה שולחן מהמטעמים. בתמונה:  צ’ילי קון קרנה עם פריחול’ס של טרז פזוס, רצועות חזה עוף עם תבלין קייג’ן, מטבל גואקמולה מאבוקדו קפוא מעולה, נאצ’וס בתנור עם גבינה וחלפיניו, סלסה חלפניו ליים של איתמר דוידוב, מחית ציפוטלה מעושנת מעולה, סלסה פהיטה, סלסה מנגו, טאקו תירס ותבלין ברביקיו.

ארוחה מקסיקנית ביתית, צילום רעות עינב
ארוחה מקסיקנית ביתית, צילום רעות עינב

בחנות המפעל נמכרים גם כלי בישול והגשה ממקסיקו, ספרים וחוברות בישול וכן כלי מטבח מקסיקניים אותנטיים המיוצרים במקסיקו בעבודת יד על ידי תושבי הכפרים המקומיים.

טרז פזוס מייבאת מוצרים מקסיקניים מארצות הברית, מדרום אפריקה, ממדינות דרום אמריקה ועוד.

חנות המפעל: רחוב המרכבה 73, חולון

טלפון: 03-5597761

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*