חברת תמר דבש 2014 תובעת בטענה שלא שולם לה מלוא הפיצוי לאחר שבית האריזה שלה עלה באש

בתביעה נטען, כי על חברת איילון לפצות את התובעת בגין הנזקים שנגרמו וייגרמו לה עקב אי תשלום במועד של התשלום החלקי ואי תשלום יתרת הסכום המגיע לה. תביעת תגמולי ביטוח היא בסך 10.5 מיליון שקל

חברת תמר דבש 2014, המפעילה בית אריזה ומיון תמרים בישוב נעמ”ה בבקעת הירדן, הגישה לבית המשפט המחוזי בנצרת תביעת תגמולי ביטוח בסך 10.5 מיליון שקל נגד איילון. בתביעה נאמר, כי איילון ביטחה את התובעת ובית האריזה שלה בפוליסת “הכל בה לעסקים”, וכי ב-21 במאי 2018 פרצה דליקה בבית האריזה וכילתה אותו כליל, לרבות המשרדים הצמודים, הציוד והתכולה.

עקב השריפה, מציינת התובעת, הסתכם הנזק שגרם לה בסך של 14.1 מיליון שקל, המורכב מנזק למבנים, מכונות, ציוד ומלאי בסך 10.9 מיליון שקל, ואובדן רווחים בסך 3.2 מיליון שקל. לדברי התובעת, היא פנתה אל איילון בדרישה לפצותה על פי הפוליסה, ולאחר חודשים רבים שילמה לה איילון סך של 4.34 מיליון שקל בלבד, ועל כן עליה לשלם לה את יתרת תגמולי הביטוח המגיעים לה.

בתביעה נטען, כי איילון פעלה בחוסר תום לב במהלך ביצוע החוזה, וכי עליה לפצות את התובעת בגין הנזקים שנגרמו וייגרמו לה עקב אי תשלום במועד של התשלום החלקי ואי תשלום יתרת הסכום המגיע לה.

התובעת מציינת, כי עבור חוות הדעת והטיפול בנזק התחייבה לשלם לשמאי מטעמה, רו”ח ירון רומנו, מנהל שותף במשרד שמביט שמאות סיקור וניהול סיכונים סך של 350 אלף שקל.

מאיילון נמסר בתגובה: “איילון מגיבה על כתבי תביעה בבתי המשפט”.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*