העובדים של פאב פטריקס ברוטשילד בתל אביב מבקשים לפרק את הפאב

עשרים מעובדי הפאב, שנסגר במהלך שבוע שעבר, הגישו בקשה לפירוק החברה, כי לטענתם טרם שולמו להם משכורות ספטמבר-אוקטובר ולאחרונה אף התברר להם כי החברה לא ביצעה את ההפרשות לפנסיה כדין, למרות שניכתה את הסכומים ממשכורות העובדים

פאב פאטריקס, צילום: אתר החברה
פאב פאטריקס, צילום: אתר החברה

עורכי הדין אסף מסדה וערן כהן, ממשרד מסדה, כהן ושות’, הגישו בקשה בשם העובדים לפירוק חברת אירלנד ברים בעלת פאב פטריקס בשדרות רוטשילד בתל אביב, שנסגר לאחרונה. זאת, לטענתם, בשל חוב לעובדים הנאמד בכ-250 אלף שקל.

עשרים מעובדי הפאב פטריקס, שנסגר במהלך שבוע שעבר, הגישו בקשה לפירוק החברה. לדבריהם בבקשת הפירוק, טרם שולמו להם משכורות ספטמבר-אוקטובר  ולאחרונה אף התברר כי החברה לא ביצעה את ההפרשות לפנסיה כדין, למרות שניכתה את הסכומים ממשכורות העובדים.

בשיחה שניהלו העובדים עם אחד מבעלי המניות של החברה, דוד גרא (שהנו גם מנכ”ל ובעלים של רשת בתי הקפה קקאו), הודה הבעלים, כי החברה חייבת כסף לעובדים, וכי אין לחברה כסף לשלם לעובדים את זכויותיהם, לרבות שכרם.

בשל העובדה שהחברה נמצאת במצב של חדלות פירעון, החברה אינה יכולה לשלם לעובדים את זכויותיהם. בנסיבות אלו, פירוק החברה יאפשר לעובדי החברה לקבל את זכויותיהם מהביטוח הלאומי.

עורכי הדין מסדה וכהן: “מדובר בחברה שניצלה את העובדים עד הרגע האחרון, תוך שהיא מנצלת את מוסר העבודה הגבוה של העובדים. החברה שילמה את שכר העובדים באיחור תקופה ארוכה, ואף לא שילמה כלל את שכרם בחודשיים האחרונים. משיחות בין העובדים ובעל החברה עולה, כי בעלי החברה אינם מסתפקים בכך שלא שילמו לעובדים את זכויותיהם, אלא מטילים כעת על העובדים להגיש את הבקשה לפירוק החברה. זאת ועוד, החברה העבירה את תשלומי הזכויות למוסד לביטוח לאומי, במקום לשאת בהם בעצמה”.

תגובת אירלנד ברים לא התקבלה עד כה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*