העדפה ישראלית – ופלים בטעם לימון

במפעל הוופלים והעוגיות של מן יצרו ליין של מוצרים המבוססים על טעם הלימון ביניהם: מארזי ופלים בגדלים שונים ומארז עוגיות ירח בטעם לימון

מוצרי מן בטעם לימון. צילום: יח"צ
מוצרי מן בטעם לימון. צילום: יח"צ

הוופלים נחשבים לאחד הנשנושים המתוקים הכי נפוצים ומוכרים, לגדולים ולקטנים. הם נמצאים כמעט בכל מטבח בבית ובמקומות העבודה הם מהווים חלק בלתי נפרד מהכיבוד בישיבות עבודה, מסיבות יום הולדת או סתם כליווי מתוק לשתייה חמה. הבעיה המרכזית של הוופלים היא שבשל הקלילות והמתיקות שבהם קשה מאוד להפסיק לאכול אותם. זהירות, זה ממכר.

בישראל הטעם האהוב ביותר לוופלים הוא השוקולד ומיד אחריו מגיע טעם הלימון. לעומתנו, בכל רחבי העולם הטעם השני הכי פופולרי הוא טעם הווניל – אז למה הישראלים אוהבים כל כך את הטעם הלימוני?

ידוע בישראל כי לאורך השנים טעם הלימון הוא טעם המתקשר עם משהו היסטורי, מאז ימי אנשי העלייה השנייה או השלישית מפולין / רוסיה. בתקופות הללו היה ידוע כי החמיצות והלימון היו דומיננטיים מאוד וכשהם עלו לארץ הטעם הלימוני הפך לחטיף/ ממתק שנשאר לאורך כל השנים, גם 65 שנה אחרי.

יש האומרים כי לפני הקמת המדינה שלטו בארץ טעמים שהיו מקובלים במזרח אירופה, שהשתרשו לאורך השנים, בעיקר בשנות ה-50 וה-60, והאוכלוסייה למדה לאהוב את אותם הטעמים ולדרוש אותם גם היום מתוך הרגל ומסורת.

במפעל הוופלים והעוגיות של מן, אחד המפעלים הוותיקים והנוסטלגיים שיש, יצרו ליין של מוצרים המבוססים על טעם הלימון ביניהם: מארז ופלים 200 גרם בטעם לימון במחיר של כ-4.40  שקלים, מארז ופלים 500 גרם בטעם לימון במחיר של כ-8.90 שקלים ומארז עוגיות ירח בטעם לימון במשקל 300 גרם במחיר של כ-6.50 שקלים.

כל המוצרים המיוצרים ונארזים במפעל המשפחתי רוקחמן בע”מ כחול-לבן הם פרווה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס וללא צבעי מאכל.

 

 

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*