הסקול יארד של דנון מזמין לארוחה ברוח הגסטרו-פאבים של לונדון

הפעם בחרו הסטודנטים לבשל הומאז' למטבח התוסס שהוא פרשנות מודרנית ועדכנית למטבח הבריטי המסורתי, במסגרת ארוחות הפופ אפ By the book

צילומים: דניה ויינר
צילומים: דניה ויינר

במסגרת ארוחות הפופ אפ By the book הנערכות במסעדת הסקול יארד הממוקמת במתחם בית הספר למצוינות קולינרית – דנון בתל אביב, מזמינים הסטודנטים את הסועדים לארוחה תוססת ברוח הגסטרו-פאבים של לונדון.

הסקול יארד, המעבדה הקולינרית של בית הספר המארחת מגוון פעילויות פופ אפ וארוחות קונספט מציעה את סדרת הארוחות By the book בשיתוף עם התלמידים. הפעם מזמינים אותנו לצאת למסע של חיפוש, מחקר והשראה אל עולם קולינרי של הממלכה הבריטית.

למטבח הבריטי יש יחסי ציבור גרועים, בשונה מהסדרות הבריטיות, שמולן היאוש נעשה יותר נוח, כל אחד יגיד לך שהמטבח הבריטי יבש כמו צנון ועייף כמו פיש אנד צ’יפס מאתמול. אבל בסקול יארד רוצים להראות שבלונדון יש גם יותר סרטים, גם מוסיקה טובה וגם סצנת אוכל מרתקת.

הפעם בחרו הסטודנטים לבשל הומאז’ למטבח התוסס של הגסטרו-פאבים של לונדון, מטבח שהוא פרשנות מודרנית ועדכנית למטבח הבריטי המסורתי. בהשראת השף טום בריג’ס ושפים אחרים שהפכו את המטבח הבריטי לאחד המטבחים המעניינים בעולם של היום.

צילום: דניה ויינר
ביצה סקוטית עם קוד מומלח וזעפרן, צילום: דניה ויינר

בתפריט:

קאלן סקינק, מרק קרם האדוק מעושן עם עם כרישות ותפוחי אדמה

בקר נא, עלי חרדל, ביצים כבושות, ומוח עצם כמו שטום אוהב

ביצה סקוטית עם קוד מומלח וזעפרן

אוכף טלה, ג’לי מנטה ו-C&P’s

סטיקי טופי פודינג, רוטב קרמל וויסקי

כוס יין

שתי הארוחות יתקיימו ב-9 בנובמבר – הראשונה בשעה 19:00 והשנייה בשעה 21:30.

מחיר: 240

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*