הנאמנת הזמנית של זכיינית מסעדת מוזס בירושלים מציגה מתווה לשימור פעילות המסעדה

עו"ד ליזה חדש, סבורה כי המתווה הנכון והמומלץ הינו הפעלת המסעדה כעסק חי עד לאיתור משקיע או רוכש לחברה או לפעילותה. לשם כ, לפי המתווה שהכינה, יש לאשר לזכיינית, חברת אס.ווי. משי אחזקות, ליטול מימון בדרך של הלוואת גישור בסך 500 אלף שקל מרשת BBB - זכיינית רשת מוזס

הנאמנת הזמנית בהקפאת הליכים של חברת אס.ווי. משי אחזקות, זכיינית מסעדת מוזס במתחם סינימה סיטי בירושלים, עו”ד ליזה חדש, סבורה כי המתווה הנכון והמומלץ הינו שימור פעילות החברה, תוך הפעלת המסעדה כעסק חי עד לאיתור משקיע או רוכש לחברה או לפעילותה, והכול בתיאום עם הרשת בעלת הרישיון למתן זיכיונות להמשך הפעלת המסעדה.

מסעדת מוזס בירושלים
מסעדת מוזס בירושלים

לדברי הנאמנת, הפסקת פעילות המסעדה תגדע באופן מהותי את האפשרות לאיתור משקיע או רוכש ותותיר את נכסי החברה למימוש כברזלים. על מנת לתת סיכוי לשימור החברה כעסק חי והמשך העסקת העובדים סבורה הנאמנת, כי יש צורך להמשיך ולהפעיל את החברה תחת צו הקפאת הליכים, במסגרתה תפורסם הזמנה להציע הצעות לרכשת החברה או פעילותה ונכסיה.

עו”ד חדש הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים דוח ראשוני בדבר הפעולות שבוצעו על ידה עד עתה ובקשה דחופה לאישור תכנית הפעלה שהוכנה על ידה להפעלת המסעדה של החברה לתקופה של חודש ימים, ולשם כך לאשר לה ליטול מימון בדרך של הלוואת גישור בסך 500 אלף שקל מרשת BBB זכיינית רשת מוזס. בנוסף מתבקש בית המשפט לאשר לנאמנת לפרסם הזמנה להציע הצעות לרכישת החברה ו/או פעילותה ונכסיה.

לדברי עו”ד חדש, נכון להיום קיים מחסור מהותי במוצרי המזון הדרשים להפעלת המסעדה, ומרבית הספקים להם נותרה החברה חייבת כספים מערימים קשים באספקת סחורה למסעדה, ודורשים תשלום על בסיס מזומן בלבד לצורך המשך אספקת סחורה. לדבריה, החברה נקלעה לקושי תפעולי שעיקרו חוסרים בחומרי גלם ומוצרי מזון הנובע מחובותיה לספקיה, וכי כלל חובותיה נאמדים בכ-4 מיליון שקל.

הנאמנת מציינת בפנייתה לבית המשפט, כי כ-65 העובדים, הספקים ומנהלי הרשת פועלים לא לאות על מנת להכין את סניף מוזס ירושלים להפעלה תחת הליך ההקפאה. לדבריה, רשת BBB ניאותה להעמיד מימון לתקופת ההפעלה על מנת לשמר את המסעדה כעסק חי עד למציאת משקיע או רוכש שיקח את המסעדה ויעלה אותה על דרך המלך, שכן מדובר בסניף הדגל הכשר של רשת מוזס והיחידי בירושלים והכול תוך מתן פתרון ראוי לעובדי החברה לספקיה ונושיה השונים.

את תגובת החברה הזכיינית לא ניתן היה להשיג.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*