הממונה על ההגבלים העסקיים אישר את רכישת רשת מוזס על ידי רשת BBB

אהובה תורג'מן, מנכ"ל קבוצת BBB: אנו נמשיך כפי שפעלנו עד היום ונפעיל את הרשתות כמותגים נפרדים. רשת מוזס כוללת 11 סניפים כאשר 6 מהם נמצאים בבעלות

סניף BBB הוד השרון, צילום: אסף לוי
סניף BBB הוד השרון, צילום: אסף לוי

 

הממונה על ההגבלים העסקיים אישר את רכישת רשת מוזס על ידי קבוצת BBB. נמסר כי בעקבות אישור הרכישה הגיעו עשרות פניות למשרדי הקבוצה במטרה לרכוש את סניפי הבעלות של מוזס.

אהובה תורגמן מבעלי רשת המסעדות BBB, צילום: אלעד גוטמן

אהובה תורג’מן, מנכ”ל קבוצת  BBB, מסרה: “אני שמחה על אישור העסקה ובטוחה ביכולתנו לנהל בהצלחה גם את רשת מוזס. אני צופה שהמיזוג בין החברות יהיה מוצלח. אנו נמשיך כפי שפעלנו עד היום ונפעיל את שלושת הרשתות כמותגים נפרדים”.

לדברי תורג’מן: “כקבוצה המתמחה בניהול רשתות באמצעות זכיינים, מטרתנו היא לקלוט זכיינים חדשים ומצליחים. אנו בוחנים בכובד ראש את בקשות הרכישה כפי שהתקבלו אצלנו מתוך מטרה לקלוט את האנשים המתאימים ביותר לקבוצה”.

בינואר 2017 רכשה רשת BBB את מלוא הבעלות על רשת מוזס, השייכת לקבוצה בראשות האחים יורם וארי ירזין ויובל סלע. שווי העסקה נאמד בכ-35 מיליון שקל. אתמול (יום ד’) אישר הממונה על ההגבלים העסקיים את רכישת רשת מוזס, הכוללת 11 סניפים כאשר 6 מהם נמצאים בבעלות.

מאז הפרסומים בינואר האחרון על כוונת הרכישה,  פנו עשרות זכיינים פוטנציאליים למשרדי קבוצת BBB במטרה לרכוש את סניפי מוזס הנמצאים בבעלות ולהפוך לזכיינים בקבוצה.

קבוצת BBB מוכרת בזכות יכולות הניהול שלה בהתמחות ברשתות בזכייניות. הקבוצה מנהלת היום יותר מ-80 סניפים בהצלחה רבה הנמצאים בבעלות של כ-200 זכיינים.

קבוצת BBB נמצאת בבעלות ירון ישראל, רון שולמן, שגיב אברמסון, טל יתום ואהובה תורג’מן. הקבוצה מונה 25 סניפי BBB בישראל ולאחרונה פתחה סניף ראשון בברלין ועוד 55 סניפים של רשת בורגרים.

העסקה לוותה על ידי עורכי הדין עמי צייגר וטל אלבז.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*