היינות הלבנים צוברים תאוצה

בשלוש השנים האחרונות צמח סגמנט היינות הלבנים השולחניים במונחים כספיים מנתח שוק של 14.4% ל-17.8%. יקבי כרמל מציעים יינות לבנים לשבועות מסדרת SelecteD ומשיקים מוסקטו מבעבע בבקבוק כחול מסדרת Private Collection

סדרת הלבנים של יקבי כרמל. צילום: יח"צ
סדרת הלבנים של יקבי כרמל. צילום: יח"צ

מגמת הצריכה של היינות הלבנים צוברת תאוצה בשנים האחרונות. מנתוני סטורנקסט עולה, כי נתח השוק של סגמנט היינות הלבנים במגמת עלייה לאורך השנים. בשנת 2015 היוו היינות הלבנים כ-14.4% מהשוק וכיום הם מהווים 17.8%, כלומר כ-23% שינוי בשלוש שנים.

רן אסא, מנהל שיווק יקבי כרמל: “הצרכן הישראלי נפתח לסוגים חדשים של יינות ומוכן להתנסות לגוון עם תתי קטגוריות חדשות, בין היתר יינות לבנים וגם מבעבעים. מדובר על מגמה עולמית ואני מעריך שהמגמה תתחזק בשנים הקרובות. בהתאם למגמה, אנו מציעים מגוון רחב של יינות לבנים איכותיים במחירים נגישים לכל כיס בסדרות סלקטד, הסדרה המובילה את קטגוריית היינות השולחניים, גם ביינות הלבנים שלה, ובסדרת פרייבט קולקשן, סדרת יינות איכות המהווים תמורה טובה למחיר”.

מוסקטו מבעבע של יקבי כרמל
מוסקטו מבעבע של יקבי כרמל

חג שבועות הוא יריית הפתיחה של עונת היינות לבנים, שילוו אותנו לאורך הקיץ והימים החמים. לקראת החג יקבי כרמל מציגים יינות לבנים איכותיים מהבצירים החדשים של סדרות Private Collection ו-SelecteD.

ביקב משיקים מוסקטו מבעבע מסדרת Private Collection, בבקבוק כחול – יין חדש לבן, מבעבע קלות ומתקתק, שענביו נבצרו בהבשלה מלאה מחלקת ענבי מוסקט בוגרת וביבול נמוך. היין עבר תסיסה במכל לחץ (שיטת שארמט) לקבלת יין ארומאטי עם ניחוחות של פרי טרופי / חבושים אפויים, גוף בינוני ומתיקות מאוזנת.

סדרת Private Collection

סדרת יינות ותיקה הזוכה לפופולריות רבה בקרב בתי האב בישראל ומוכרת יותר מ-1 מיליון בקבוקים בשנה בממוצע. ביקב מציינים, כי יינות סדרת Private Collection זוכים בשנים האחרונות לשבחים בזכות איכות היינות הגבוהה והתמורה למחיר שהיא מעניקה. הסדרה היא זוכה סדרתית בתחרויות Best Value והיא מובילה בקטגוריית המחיר שלה.

מחיר ליינות הסדרה  – 39 שקל.

סדרת SelecteD 

הסדרה ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת יין מובילה המוכרת יותר מ-3 מיליון בקבוקים בשנה. ביקב אומרים, כי הסדרה מעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. בסדרה מגוון יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו. יינות בעלי אופי צעיר, פירותי ורענן. המגוון ואופיים הנגיש של יינות סדרת Selected מותאמים לחך הישראלי ועסיסיים. לקראת שבועות יקבי כרמל מציעים את היינות הלבנים ואת יין הרוזה של הסדרה:

אמרלד ריזלינג קולומברד – יין לבן חצי יבש, קל רענן וארומטי, שהופק מענבי אמרלד ריזלינג וקולומברד.

סוביניון בלאן – יין לבן יבש, בעל אופי קל ורענן, שהופק מענבי סוביניון בלאן.

בלנד ים תיכוני לבן – יין לבן חצי יבש, קל, רענן וארומטי, המשלב זני ענבים המתאימים לאקלים הים תיכוני.

מוסקטו – יין לבן קל, מתקתק ומבעבע, בעל אחוז אלכוהול נמוך (5.5%) המופק מענבי מוסקט אלכסנדרוני.

רוזה – יין סמוק חצי יבש, קליל, רענן וארומטי, שהופק מענבי זינפנדל.

מחיר  ליינות הסדרה – 25 שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*