ג’רי בנינגהוף מונה למנהל השיווק והמכירות של קבוצת יחיעם בארה”ב

יהיה אחראי במסגרת תפקידו על מערך השיווק והמכירות בארה"ב, כולל מותג החברה הבת האמריקאית A&H

מעדני אייבלס אנד היימן, חברה בת של יחיעם, צילום יח"צ
מעדני אייבלס אנד היימן, חברה בת של יחיעם, צילום יח"צ

ג’רי בנינגהוף Gary Benninghoff מונה למנהל השיווק והמכירות של קבוצת מעדני יחיעם בארה”ב. בניגהוף, תושב ניו יורק, כיהן בעבר בתפקידים בכירים בתחום השיווק והמכירות בחברות Farmland Foods , Proctor and Gamble Kraft , Heinz Frozen Food Division , McCain Foods ובעל יותר מ-25 שנות ניסיון בתחום. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על מערך השיווק והמכירות של מותגי חברת יחיעם בארה”ב, כולל המותג של החברה הבת האמריקאית של יחיעם A&H (אייבלס אנד היימן).

בשנת 2012 רכשה מעדני יחיעם את חברת A&H, הנחשבת למותג ידוע ואיכותי בתחום מעדני הבשר, עם היסטוריה של 60 שנה בשוק הנקניקיות, הנקניקים ומוצרי המעדנייה הכשרים. כל מוצרי החברה מיוצרים מ-100% בשר בקר, כשעל לקוחותיה נמנות רשתות השיווק המובילות בהן COSTCO, SHOPRITE, STOP AND SHOP, BJ’S.

יוחאי נאמן, מנכ”ל מעדני יחיעם, מסר כי, יחיעם הינה היצואנית המובילה של מעדני בשר מישראל לארה”ב, לאירופה ולקנדה – “בשנת 2017 צפויה החברה לייצא מעדני בשר בהיקף כספי של כ-30 מיליון שקל. השוק האמריקאי הינו שוק היעד העיקרי של החברה בחו”ל”. לדבריו, “שילוב הכוחות שבין היצוא מישראל ובין הייצור בארה”ב, הופך את יחיעם לשחקנית מובילה בשוק האמריקאי הכשר בתחום מעדני הבשר”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*