גלידת שטראוס פותחת את עונת הגלידות 2019

גלידת שטראוס מבית יוניליוור פותחת את עונת הגלידות ושואפת לחדשנות בכל הקטגוריות. מותג ה-wellness - גודיז מציג הפתעות, יש חידושים לטובת הקהל הטבעוני, הפיסטוק יככב בכמה קטגוריות ויש חדש גם בקטגוריות הילדים, טילונים ושלגונים

מגנום דאבל פיסטוק
מגנום דאבל פיסטוק

גלידת שטראוס מבית יוניליוור פותחת את עונת הגלידות 2019 ושואפת לחדשנות בכל הקטגוריות. מותג ה-wellness – גודיז מציג הפתעות, יש חידושים לטובת הקהל הטבעוני, הפיסטוק יככב בכמה קטגוריות ויש חדש גם בקטגוריות הילדים, טילונים ושלגונים.

שוק הגלידות כולו מגלגל כ-1.94 מיליארד שקל וב-2018 רשם צמיחה משמעותית של 9.1%. על פי נתוני יורומוניטור, הישראלי הממוצע צורך בשנה כ-5.1 ליטר גלידה, נתון שנמצא במגמת עלייה מתמדת. גם ב-2018 גלידת שטראוס מחזיקה בנתח שוק של כ-43%. על פי נתוני סטורנקסט, בשנה החולפת הציגה החברה צמיחה של 6.1% כאשר הקטגוריות הצומחות ביותר היו הטילונים (26.1%) וחטיפי הגלידה (17.5%).

גודיז פיסטוק שוקולד. צילומים: יח"צ
גודיז פיסטוק שוקולד. צילומים: יח”צ

מיכל תמרי, מנהלת שיווק גלידת שטראוס ביוניליוור: “גלידת שטראוס היא מובילת שוק הגלידות בישראל. ככזו, מוטלת עלינו האחריות לדאוג לזיהוי המגמות האחרונות, על מנת להביאן לצרכנים בצורה המדויקת ביותר. 2018 הייתה שנה טובה של צמיחה בכל הקטגוריות ואנו צופים המשך והתרחבות של הצמיחה גם בעונת הגלידות 2019. המנוע העיקרי לכך ימשיך להיות חדשנות – הצרכן הישראלי מתוחכם, ומחפש תמיד מוצרים חדשניים ומגוונים לו ולמשפחתו. בהתאם לכך, נציג השנה חידושים בכל הסגמנטים – גלידות משפחתיות, שלגונים, ילדים, פרימיום ו-wellness. גם קהלים עם העדפה תזונתית כגון טבעונים, רגישים לגלוטן, שומרי משקל, שומרי כשרות ועוד קיבלו התייחסות משמעותית ואני בטוחה שהקהל הישראלי בכללותו ימשיך לבחור בגלידת שטראוס, בצריכה בבית ומחוצה לו”.

בשטראוס מציינים כי גם השנה תמשיך גלידת שטראוס לייצר מענה לצרכים הקיימים בקרב הצרכנים הישראלים:

  • עולם ה-wellness, שמשמעותו אורח חיים מאוזן ותזונה בריאה ימשיך לצמוח ויאפשר לצרכנים ליהנות מגלידות בריאות יותר, מבלי להתפשר על הטעם.
  • הפיסטוק, אחד הטעמים המסקרנים ביותר שתופס תאוצה בשנים האחרונות, יגיע השנה למקררי הגלידות במספר קטגוריות.
  • התחשבות בקהלי יעד מתרחבים, כגון טבעונים, רגישים לגלוטן ושומרי כשרות, תבוא לידי ביטוי במגוון חידושים וטעמים שיבטיחו לכל צרכן גלידות המותאמות לתזונתו.
  • indulgence – המושג שמתאר פינוק, ימשיך ללוות את שטראוס במוצרי הפרימיום שיציעו חוויה עשירה וטעמים חדשים.

קטגוריית בריאות ואיכות חיים

אל המותג סולרו, מותג הפירות עם סדרת שלגוני הפירות המרעננים המכילים 50% פרי, יצטרף טעם חדש: קוקוס-אננס – שילוב טרופי בעל מרקם עשיר. המוצר החדש, כמו כל הסדרה, נושא את תו .Vegan Friendly. סולרו קוקוס-אננס יהיה כשר לפסח. כמו כן, סדרת סולרו תעבור מתיחת פנים משמעותית, במסגרתה כל אחד ממוצרי המותג ילבש אריזה חדשה וצבע משלו על מנת להדגיש את ייחודו.

גודיז: מותג ה-wellness הצעיר של גלידת שטראוס, הוא פתרון לצרכנים המחפשים פינוק מושלם במינימום רגשות אשם. אל סדרת גלידות השמנת מופחתות קלוריות ושומן, יצטרפו העונה שלושה טעמים חדשים – קפוצ’ינו-קוקיז, שוקולד מריר-פיסטוק-אגוזי לוז, וקרמל. שני הטעמים הראשונים יושקו עם תוספת מקורית ברמה התזונתית – מלבד קופסה שלמה המכילה רק 395 קלוריות, תהיה תוספת של 20 גרם חלבון.

גלידות משפחתיות

גלידת קרמיסימו, בקטגוריית הגלידות המשפחתיות, נחשבת על פי מחקרים לגלידה המשפחתית האהובה ביותר. אל מגוון הטעמים הקיימים הצטרף העונה טעם שכבש את לב הצרכנים גם בגזרות אחרות – בננה טופי. טעם נוסף שיגיע לרשתות בהמשך העונה הוא פיסטוק שוקולד.

חטיפים ושלגונים

אחד החידושים הראשונים שיושקו השנה הוא שלגון הטורטית – שיגיע אל הצרכנים בגרסת פרווה, בעלת תו ויגן פרנדלי, ובכשרות גבוהה של בד”ץ העדה החרדית. חטיף נוסף שייצא בגרסת שלגון (בודד ומיני במאגדת) לאחר פסח הוא פסק זמן.

שלגון ספיידרמן
שלגון ספיידרמן

טילונים:

קורנטו פסק זמן יושק לאחר פסח. אליו יצטרף גם קורנטו בננה שוקו צ’יפ. לטובת שומרי הכשרות, יגיע קורנטו כשר לפסח.

קטגוריית הילדים

מגנום לבן עוגיות
מגנום לבן עוגיות

הקטגוריה מגלגלת כ-80 מיליון שקל בשנה וחדשנות היא מנוע צמיחה מרכזי בה. בהתאם לכך, גלידת שטראוס מזהה את הטרנדים הבאים ומציגה אותם גם באמצעות שיתופי פעולה עם מותגים כמו דיסני ומארוול. השנה יהיו אלו שלגוני ספיידרמן האהוב על הילדים עם קולקציית צמידים צבעוניים, משפחת גיבורי על והטרנד החם של השנה – חד קרן. גם שלגון זה מגיע עם קולקציה של טבעות ומחקים.

קטגוריית הפרימיום

מגנום, ארטיק הפרימיום, ימשיך לחדש כבכל שנה עם שלגונים מפנקים. שנתיים לאחר השקת סדרת מגנום דאבל, יצטרפו השנה לאחר פסח שני טעמים חדשים  – מגנום דאבל פיסטוק שמגיע לכאן בהופעת הבכורה, שישווק גם במאגדת מיני דאבל פיסטוק ושוקולד, ומגנום קלאסי לבן עוגיות.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*