חברת גילרו תייצר מדבקה אכילה עם הכיתוב CONGRATS! עבור המותג הפרטי של וולמארט

וולמארט תמכור בסניפי הרשת בארה"ב מדבקה אכילה לעוגות, שמיוצרת בישראל ומיועדת לכל מטרה – ימי הולדת, קידום בעבודה, מינוי חדש ועוד. גילרו סיפקה כבר כ-200 אלף יחידות לרשת הקמעונאות האמריקאית וזו תמכור את המוצר תחת המותג הפרטי שלה Great Value

מדבקה אכילה עם הכיתוב CONGRATS של גילרו
מדבקה אכילה עם הכיתוב CONGRATS של גילרו

חברת גילרו הישראלית, המתמחה בייצור גביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגה, חתמה על עסקה עם ענקית הקמעונאות בארה”ב, Walmart. במסגרת ההסכם, תספק גילרו לוולמארט, הנחשבת לחברה הקמעונאית הגדולה בעולם, המונה כ-5,000 סניפים ברחבי ארה”ב בלבד, מדבקה אכילה עליה מתנוסס הכיתוב CONGRATS! ומיועדת לקישוט עוגות לכל מטרה, מחגיגות יום הולדת ועד לקבלת מינוי חדש בעבודה. המדבקות יימכרו במחלקות ימי ההולדת של הרשת ותחת המותג הפרטי של וולמארט Great Value.

לדברי אבי גלברד, מנכ”ל חברת גילרו, “השנה צפוי הביקוש לדפים לגדול, לא רק עבור דפים להדפסה בקונדיטוריות אלא גם בשוק התמונות המוכנות לאכילה. מתחילת השנה קיבלנו זכויות לדמויות חדשות עבור לקוחות באוסטרליה ובארה”ב. אנו ממשיכים להשקיע בפיתוח טכנולוגיות הדפסה וחיתוך של דפים על מנת להישאר אחד השחקנים הבולטים בעולם לייצור דפים מודפסים וספק עיקרי של מפעלי עוגות מוכנות”. לדבריו, “העסקה עם וולמארט מהווה מקפצה עולמית לתחום קישוטי העוגה של החברה. נבחרנו לפרויקט הזה בזכות היתרון העצום שיש לדפים האכילים המיוצרים בגילרו בטכנולוגיה עולמית. הדפים נבחרו לאחר בדיקה מדוקדקת של הרשת, שכללה בדיקה של איכות הדף, עמידותו והתנהגותו על גבי עוגה. אנו מקווים לשיתוף פעולה המשכי עם הרשת, לפיתוח וייצור מוצרים ייעודיים נוספים וכן למכירה של ליין קישוטי העוגה של החברה”.

אבי גלברד, מנכ"ל חברת גילרו. צילום: יח"צ
אבי גלברד, מנכ”ל חברת גילרו. צילום: יח”צ

מפעל גילרו, השוכן בבית שמש, מייצר דפים אכילים לעוגות עבור שוק הקונדיטוריות בישראל ובעיקר לייצוא. החברה היא ספקית דפים אכילים לחברות הגדולות בעולם לקישוטי עוגות, בהן חברת Modecor  באיטליה וחברת Wilton בארה”ב. גילרו סיפקה יותר מ-200 אלף מדבקות לוולמארט. בנוסף לחנויות הרשת, תמכור וולמארט את המוצר גם בשירות הקניות האון-ליין שלה, במחיר של כ-3.5 דולר ליחידה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*