גילרו הציגה בתערוכה הבינלאומית לממתקים וחטיפים ISM

החברה הציגה ליין חדש בתחום קישוטי עוגה ושוקולד ופתרונות הדפסה על גבי עוגות ופרלינים

עולם הממתקים של גילרו בתערוכת ISM. צילום: יח"צ
עולם הממתקים של גילרו בתערוכת ISM. צילום: יח"צ
בביתן של גילרו בתערוכה. צילומים: יח"צ
בביתן של גילרו בתערוכה. צילומים: יח”צ

גילרו, המתמחה בייצור גביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגה, השתתפה בתערוכה הבינלאומית לממתקים וחטיפים ISM, שנערכה בקלן, גרמניה, בסוף ינואר. לקחו בה חלק כ-1,600 יצרני שוקולדים ודברי מתיקה מכ-65 מדינות שונות.

גילרו הציגה ליין חדש של דפי עוגות אכילים, הכוללים גם מותגים חדשים אותם רכשה מניקלודיאון וכן טכנולוגיה פורצת דרך של הדפסה אישית על פרלינים. בחברה מציינים, כי התצוגה זכתה להתעניינות רבה מצד מבקרי התערוכה, בהם קונדיטורים, מעצבי עוגות וקנייניים של רשתות מזון עולמיות.

אבי גלברד, בעלים ומנכ”ל גילרו מסר, כי “גילרו מוכרת את מוצריה בכל רחבי העולם, מצ’ילה לסין ומקנדה לאוסטרליה. הרחבנו את טווח המוצרים שלנו עם פריטים מודפסים נוספים לעוגות ועיטור שוקולד. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת הדפסה של קישוטי אמנות בפרלינים ועוגות בקלות ובתמיכה טכנית מלאה”.

גילרו משווקת בצק סוכר, דפי דקורציה אכילים לעוגות ומגוון מוצרי קישוטי עוגה באיכות גבוהה. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת יצירה של פרליני שוקולד בהתאמה אישית, באמצעות מדפסת A4 רגילה, ומיועדת לרשתות מזון, קונדיטוריות, מפיקי אירועים ומעצבי עוגות.

לצד המדפסת וערכת העיצוב, הכוללת דפים אכילים וצבעים למדפסת בייצור גילרו, הציגה החברה בתערוכה שלל מוצרי עיצוב משלימים בתחום קישוטי העוגות.

ביתן גילרו בתערוכת ISM
ביתן גילרו בתערוכת ISM
פרלינים בחתימה אישית של גילרו
פרלינים בחתימה אישית של גילרו

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*