ברמן משיקה לחמניות עצמאות

מאפיית ברמן מגישה לקראת יום העצמאות: לחמניות מדברות עם כיתובים לחגיגות 70 למדינה

לחמניות עצמאות של ברמן. צילום: גלי איתן
לחמניות עצמאות של ברמן. צילום: גלי איתן

“חוגגים 70”, “ארץ נהדרת”, “70 לישראל” ו”עצמאות” הן חלק מההטבעות שנבחרו להתנוסס על לחמניות אקטיב של מאפיית ברמן. הלחמניות החדשות יוטבעו לרגל יום העצמאות וחגיגות ה-70 למדינה ישראל, במארז מיוחד של 6 לחמניות אישיות בשקית. מאפיית ברמן, יצרנית מוצרי הלחם, משיקה לחג לחמניות מיוחדות עליהן מוטבעים כיתובים וברכות לרגל החג. הכיתובים מוטבעים על גבי “לחמניות מדברות” מסדרת ברמן אקטיב.

לחמניות במגוון כיתובים. צילום: גלי איתן
לחמניות במגוון כיתובים. צילום: גלי איתן

מהחברה נמסר, כי סדרת לחמניות מדברות ברמן אקטיב עשויות מ-100% קמח חיטה מלא, הנטחן מן הגרעין בשלמותו, ללא תוספת שומן, בעלות סיבים תזונתיים ועומדות בדרישות משרד הבריאות ללחמים – תקן “אפשרי בריא“. הסדרה מתכתבת עם המגמות העולמיות בתחום המזון לתזונה מאוזנת ופונקציונאלית. הכוונה היא לא רק שיפור ערכים תזונתיים, אלא הוספת רכיבים פונקציונאליים המסייעים לתהליך עיכול תקין, להרגשה כללית טובה יותר ואף לסיוע במניעת מחלות בטווח הארוך.

לדברי יהלי עתיר, מנכ”ל קבוצת מאפיות ברמן, “בשנים האחרונות מובילה החברה מהלכים מתקדמים בענף הלחם ואנו שמחים להיות חתומים על פיתוח טכנולוגי ראשון מסוגו בישראל – ‘לחמניות מדברות’, וכעת, עם מגוון כיתובים ואיורים לכבוד חגיגות 70 שנה למדינה”.

מאפיית ברמן היא המאפייה הירושלמית הוותיקה שהוקמה בשנת 1875 והיא בין המאפיות הגדולות בארץ.

מחיר – 14 שקל לאריזת 6 לחמניות במשקל כולל של 450 גרם.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*