בעקבות איביזה – אבסולוט משיקה את מסעדת Hilton Bay ומתחם חדש בחוף הילטון בתל אביב

היזם ואיש חיי הלילה רונן מיילי והמסעדן הראל בלו ישתפו פעולה עם המותג אבסולוט וודקה בהשקת מתחם משודרג הכולל בר, מסעדת חוף חדשה ומועדון גלישה בניהולו של טל מצ'ורו, אלוף אירופה בגלישת רוח

מתחם חדש בחוף הילטון - מסעדה, בר ומתחם גלישה. צילום: ליאור גולדסאד
מתחם חדש בחוף הילטון - מסעדה, בר ומתחם גלישה. צילום: ליאור גולדסאד

אבסולוט משתפת פעולה, לראשונה בישראל, עם היזם ואיש חיי הלילה רונן מיילי והמסעדן המוביל הראל בלו, בהשקת מסעדת החוף החדשה Hilton Bay לצד מועדון גלישה ספורטיבי, בניהולו של טל מצ’ורו. המתחם ממוקם בחוף הילטון בתל אביב. זהו יישור קו עם מותג אבסולוט בחופים מוכרים ברחבי העולם כדוגמת אמאלפי ביץ’, אוסטליה וכו’.

צילומים: ליאור גולדסאד
צילומים: ליאור גולדסאד

במסגרת שיתוף הפעולה, יתקיימו במקום אירועי Absolut Sunset, בהם ינגנו מיטב הדיג’ייז והאמנים הידועים והמובילים בזמן השקיעה, לצד קוקטיילים חדשים של אבסולוט, שהורכבו במיוחד על ידי הטיילור מייד, אחד מברי הקוקטיילים המובילים בתל אביב. Hilton Bay ימותג כולו באבסולוט ויכלול טריבונות עץ עם כריות, מיטות שיזוף, כיסאות נוח, מגבות איכותיות ועוד.

Hilton Bay ואבסולוט יצרו יחד שפה משותפת וייחודית, בהשראת ריזורטים, מלונות בוטיק ומסעדות חוף בעולם. המבנה עצמו נצבע בלבן מעניק את קווי המתאר של המקום, יחד עם 12 הדקלים הבוגרים, טריבונות העץ האלטרנטיביות, שמשיות הקש, הריהוט בצבעים טבעיים והטקסטיל המרהיב שנבחר. ויש גם הנוף של היאכטות והמפרשיות אל מול השקיעה ומועדון הגלישה – כל אלה מעניקים למקום את אווירה ותחושה חופשית וקלילה.

רונן מיילי והראל בלו, בעלי מסעדת החוף החדשה Hiton Bay, מסרו: “אנו גאים להיות מובילי הסצנה הקולינרית החדשה בחופי תל אביב, שמביאה חוויה יוצאת דופן  עבור המבקרים בחוף הים. Hilton Bay מציעה מנות חדשות ומגוונות לצד אלכוהול וקוקטיילים ייחודים בשת”פ עם אבסולוט. אין לנו ספק, שבדומה לשינוי שעשינו בעיר עם מסעדת חוף מציצים, הקהל יתחבר למקום ויהפוך את ההגעה אליו לחלק בלתי נפרד מהבילוי בחוף הים ובעיר תל אביב בכללי”.

מסעדת החוף החדשה Hilton Bay תפעל משעות הבוקר המוקדמות ותשרת את משכימי הקום המעוניינים בקפה וארוחת בוקר עשירה ועד לשעות הלילה הקטנות, בהן תגיש מנות מיוחדות לצד שתייה וקוקטיילים ייחודים על בסיס אבסולוט לקהל היותר צעיר, בליינים, תיירים וזוגות שפוקדים את החוף המפורסם. בצדו של החוף יופעל מועדון גלישה ספורטיבי בניהולו של טל מוצ’רו, אלוף אירופה בגלישת רוח ומאמן נבחרת ישראל לשעבר. מדובר בחוף המתאים ביותר בישראל לקיום מגוון רחב של ספורט ימי.

תפריט המסעדה נבנה על ידי הראל בלו יחד עם השף של קבוצת בלו ויתבסס על מטבח ים תיכוני טרי ורענן בדגש על מבחר רחב של דגים ופירות ים טריים הישר מזיקו הדייג (“פישופ” בשרונה מרקט). לתפריט האוכל יתלווה תפריט קוקטיילים ייחודי, שהותאם במיוחד למסעדת שף על חוף הים ויציע מגוון קוקטיילים מבוססים על וודקה אבסולוט וודקה בטעמי קיץ מרעננים.

HILTON BAY, חוף הילטון ת”א, פתוח בימים ראשון-שבת בשעות 7:00 -24:00

על היזמים:

מיילי רונן הינו יו”ר איגוד הברים והמועדונים בישראל, החתום על הפקות ענק, האחרונה שבהן היא מסיבת יום העצמאות בפארק הירקון בת”א ובספטמבר הקרוב יפיק לראשונה זה עשור מסיבת ענק בחוף ניצנים בניצוחו של הדיג’יי המוביל בעולם סולומון.

הראל בלו אחד מהמסעדנים המובילים בישראל. באמתחתו מספר מסעדות מובילות דוגמת הסיטארה, בראנז’ה, תל יצחק, פישופ, לצד מסעדות החוף מונה ביץ’.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*