בנימינה נתנו חסות לפסטיבל הקולנוע הצרפתי

בפסטיבל הוקרן הסרט הצרפתי "בציר ראשון" המספר את סיפורו של צ'רלי מרשל, נצר למשפחת ייננים מפורסמת * הסרט עתיד לרגש וללמד לא מעט את קהילת אוהבי היין

יקב בנימינה
יקב בנימינה

קולנוע בסימן יין.

יקב בנימינה נתן חסותו לפסטיבל הקולנוע הצרפתי שנערך החודש בסינמטק ירושלים. בפסטיבל הוקרן הסרט הצרפתי בציר ראשון, שצופיו נהנו מקבלת פנים עם יינות בנימינה. הסרט מספר את סיפורו של  צ’רלי מרשל, נצר למשפחת ייננים מפורסמת שהחליט לא להמשיך במסורת המשפחתית. הוא עזב את הכפר שבו שוכן היקב המשפחתי ועבר לפתח קריירה בפריז כמבקר יין, אך כשהיקב נכנס לקשיים כלכליים ועומד בפני פשיטת רגל, הוא נאלץ לחזור הביתה ולנהל את היקב. למרות העדר ניסיון עסקי, אך בעזרת אחיו מרקו, שניהם ינסו להציל את העסק המשפחתי ולייצר יין משובח. הסרט עתיד לרגש וללמד לא מעט את קהילת אוהבי היין.

הצוות של מסעדת טנדורי
הצוות של מסעדת טנדורי

סדר בנוסח הודי.

השפית רינה פושקרנה ממסעדת טנדורי והצוות מזמינים את הישראלים לחגוג את ליל הסדר עם מנות חגיגיות ממטעמי המטבח ההודי. המסעדה תגיש לאורחים אוכל הודי חגיגי, תוך הקפדה על איכות חומרי הגלם, טכניקות בישול מסורתיות ודיוק של טעמים. התבשילים המסורתיים, השירות, היין, המצות המיוחדות (רוטי) הנאפות במקום בתנור הטנדורי והאווירה יעשו את הסדר במסעדה לחגיגה של טעם, צבע ואסתטיקה. התפריט יהיה פתוח להזמנות או פיקס Menu בהזמנה מראש לחגיגת הסדר: צלחת ברכות פסח מסורתית תוגש לכל שולחן בליווי מצות. מרק שקדים ברהדמי ובגזרת העיקריות, מספר הצעות למנות מהטנדורי, צלוי על גחלים קבב טלה או עוף טיקה ללא עצמות, עוף מקאני ברוטב אקזוטי ועוף ברוטב קוקוס חריף שהיא מנה ממנגלור בדרום הודו. לצד המנות העיקריות יוגשו תוספות של אורז בתיבולים שונים כמו זעפרן ותערובת פירות יבשים, התבשיל המפורסם אלו גובי, העשוי מכרובית פריכה ותפוחי אדמה מוקפצים עם זרעי כמון, יפיץ את ניחוחות הודו לשולחן ונאן מקמח מצה, שנאפה במקום, יוגש עם מצות. הקינוחים המסורתיים של טנדורי יוצעו לבחירה מהמגוון שבתפריט. כל סועד יתכבד בכוס יין והארוחה כוללת גם שתייה קלה. 160 שקל לסועד.

מלון אחד ממאה.

פול מילויצקי מנכ”ל מלון קיסר פרימייר ירושלים

פול מילויצקי מנכ”ל מלון קיסר פרימייר ירושלים קיבל בימים אלו תעודת הצטיינות של אתר Trip advisor (אתר מידע תיירות בין לאומית) על תגובות הקהל והאורחים שציינו לשבח את המלון. רק אחוז אחד מכל המלונות בעולם זכו לתעודת הצטיינות. לאחרונה השקיע המלון כמיליון שקל בתהליך הכשרה של המלון לכשרות מהדרין וזאת בעקבות דרישה הולכת וגוברת בירושלים למלונות עם דרגת כשרות גבוהה. מילויצקי: “הנהלת הרשת גאה בבחירה ובהשתייכות לקבוצה מנצחת ואיכותית של אחוז מכלל בתי המלון בעולם”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*