אלזסי קלאסי – ארוחה שכולה אהבה לשטרסבורג

ארוחת הפופ-אפ "לבשל את שטרסבורג" היא הרביעית והאחרונה השנה בסדרת מטבחי צרפת בבית הספר למצוינות קולינרית - דנון. השף מאיר דנון מבשל עם תלמידי המגמה לבישול ארוחה שכולה הומאז׳ למאכלים ולסגנון הבישול האלזסי

תלמידים מבשלים בסקוליארד של דנון. צילומים: דניה ויינר
תלמידים מבשלים בסקוליארד של דנון. צילומים: דניה ויינר

ב-10 וב-11 באוקטובר השנה ייערכו במסעדת הסטודנטים למקצועות הקולינריה בסקול יארד שבקמפוס בית הספר למצוינות קולינרית – דנון בנמל תל אביב, ארבע ארוחות אחרונות בסדרת מטבחי צרפת שנערכה בשנה האחרונה. את הסדרה הוביל השף מאיר דנון יחד עם הסטודנטים במגמת בישול וקונדיטוריה.

שטרסבורג היא בירת חבל אלזס, על התפר שבין צרפת לגרמניה, והמטבח שלה נחשב לאחד המפוארים והפראיים באירופה. זהו המקום בו העידון הצרפתי פוגש את הכפריות הגרמנית. כדי לחגוג את המטבח המרתק הזה השף מאיר דנון מבשל עם תלמידי המגמה לבישול ארוחה שכולה הומאז׳ למאכלים ולסגנון הבישול האלזסי.

מטבח פתוח לעיני הסועדים. צילום: יח"צ
מטבח פתוח לעיני הסועדים. צילומים: יח”צ

זו ללא ספק חוויה קולינרית יוצאת דופן לאכול במסעדת סטודנטים לבישול וקונדיטוריה. הכול נעשה במטבח פתוח לעיני הסועדים. הסטודנטים גם ממלצרים ומארחים בארוחות אלו וכך הם נחשפים לסרוויס “חי” של ממש. המטרה היא להוציא לעולם הקולינרי שחקני חיזוק שיובילו, שיעשו מהפכות קולינריות, שיהיו יצירתיים ושיעניקו טעמים וריגושים לאנשי הפודיז.

מה בתפריט?

כבד אווז חם עם לפת כבושה דבש ותבלינים

רביולי של כרישה ומונסטר

מטלוט של דגי נהרות, ריזלינג ושפצלה

חזה אווז צלוי, כרוב אדום ותפוחים

לחם תבלינים ״אבוד״, פירות מסוכרים.

המחיר 240 שקל לסועד כולל חמש מנות ושתייה.

10 באוקטובר – (רביעי) ארוחה ראשונה בשעה 19:00, ארוחה שניה בשעה 21:30

11 באוקטובר – (חמישי) ארוחה ראשונה בשעה 19:00, ארוחה שנייה בשעה 21:30

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*