אחוה משיקה ממרח טחינה עם דבש

מוצר חדש בסדרת ממרחי הטחינה, משומשום מלא, דבש, ללא שומן טרנס, דל מאוד בנתרן, עשיר בסידן וללא צבעי מאכל

ממרח טחינה עם דבש של אחוה. צילום: יעל האן
ממרח טחינה עם דבש של אחוה. צילום: יעל האן

חברת אחוה משיקה לרגל ראש השנה ממרח חדש בסדרת ממרחי הטחינה המתוקים של החברה: ממרח טחינה עם דבש. הממרח החדש מבוסס בעיקר על טחינה משומשום מלא, דבש, אינו מכיל שומן טרנס, ללא כולסטרול, עשיר בסידן, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל.

סדרת ממרחי הטחינה של אחוה מונה שלושה ממרחים, בהם ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה עם שוקולד ללא סוכר, שזוכים להצלחה. לרגל ראש שנה וחגי תשרי, הוחלט בחברה על השקת ממרח טחינה עם דבש. לדברי יובל מלאך, מנהל השיווק של אחוה, “מרבית הממרחים מכילים לפחות 68% טחינה משומשום מלא והם בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום הממרחים המתוקים. אנו שמחים להשיק פיתוחים חדשים של גרסאות מתוקות לטחינה”.

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, “מודעות לאיכות המזון שאנו אוכלים והקפדה על שימוש במקורות מזון מן הטבע, הם חלק מהותי ממגמת הבריאות העולמית. בשילוב עם הרצון להפחית אכילה של מזון מעובד והדגש על בחירת מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים, הממרח החדש עונה בצורה מדויקת על דרישות אלו. מדובר על ממרח הראשון מסוגו בשוק המזון. הממרח מבוסס על טחינה מלאה (68%) המכילה חמצות שומן חיוניות וערכים גבוהים ל-100 גרם של סידן (587 מ”ג), ברזל (5 מ”ג), סיבים תזונתיים (10 גרם), חלבון (15 גרם) ודלה במלח (33 מ”ג בלבד). השילוב עם הדבש מקנה לטחינה המלאה שדרוג תזונתי מבחינת הטעם והערכים התזונתיים. הדבש ידוע זה אלפי שנים כמזון בריאות, הנחשב לSuperfood, בעל ערכים גבוהים ואף נחשב כאחד המזונות החשובים בתחום הרפואה העממית לטיפול בכאבי גרון, חיזוק מערכת החיסון וטיפול בחתכים על העור. זהו שילוב ראשון מסוגו של דבש יחד עם טחינה מלאה, המאפשר גם למי שעד עכשיו נמנע מטחינה מלאה, להכיר אותה בצורה טעימה ומשודרגת. מתאים מאד לשוחרי הבריאות, ספורטאים חובבים ומקצועיים, ואף לילדים ומשפחות המחפשים משהו מתוק לבית הספר”.

מחיר: 8-11 שקל לאריזת 400 גרם.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*