אחוה מציגה את חטיף PRO: מעדן שומשום עם חלבון

מכיל 54% חלבון יותר מבחלוה רגילה, על בסיס טחינה גולמית ומופחת סוכר

מעדן שומשום עם חלבון.צילום: יעל האן
מעדן שומשום עם חלבון.צילום: יעל האן

אחוה, יצרנית מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה חטיף חדש: PRO – מעדן  שומשום בתוספת חלבון. החטיף החדש הינו חטיף מועשר בחלבון, מכיל 20% חלבון, 54% חלבון יותר מבחלוה רגילה, מבוסס טחינה גולמית ועם פחות סוכר (ביחס לחלוה בטעם וניל). ישווק באריזות 40 גרם. החטיף החדש מכיל 55% טחינה גולמית מתוצרת אחוה, שהיא דלת נתרן. חטיף החלבון ללא חומרים מהחי, מתאים לילדים, ספורטאים, טבעונים ולכל מי שזקוק להשלמת חלבון בתפריט. החטיפים יימכרו ברשתות המזון בתוך מעמד מיוחד ומעוצב שכולל 24 יחידות.

לדברי יובל מלאך, סמנכ”ל שיווק ומכירות של חברת אחוה, “חלוה מתוצרת אחוה הינה החלוה הנמכרת ביותר בישראל לשנת 2018. אנו רואים עלייה גוברת בביקוש למוצרים מבוססי טחינה גולמית, כשהחלוה מובילה את המגמה בתחום החטיפים המתוקים. הצרכנים לא מוותרים על החלוה ומזהים בה יתרון תזונתי בשל רכיב הטחינה הגבוה בה. לאור התגברות הדרישה למוצרים עשירים בחלבון, שמחנו לפתח ולהביא לקהל לקוחותינו חטיף עשיר בחלבון, תוך שמירה על מדיניות המחירים השווים לכל נפש של המפעל”.

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, “חטיף השומשום החדש בתוספת חלבון של חברת אחוה הוא דרך חדשה וטעימה לספק לגוף תמיכה תזונתית גבוהה באריזה אישית, עם דגש על כמות יפה של חלבון. מדובר בחטיף העשוי מטחינה גולמית (לפחות 55% טחינה) עם העשרה משמעותית של חלבון (54% יותר מבחלוה רגילה). בנוסף לכך נשמרים בחטיף כל היתרונות התזונתיים המוכרים של השומשום: ערכים תזונתיים גבוהים של חומצות שומן חיוניות, סידן, ברזל ומינרלים חיוניים נוספים. החידוש הוא בשילוב חלבון סויה בחטיף השומשום שהופך אותו להרבה יותר מאשר עוד חטיף טעים. שילוב החלבון בחטיף השומשום מאפשר לתת תמיכה נאותה של חלבון, בנוסף לארוחות המרכזיות, עבור אוכלוסיות שנושא החלבון חשוב עבורן. למשל ספורטאים, ילדים ונוער בשלבי גדילה, נשים, הגיל השלישי ועוד. החטיף מכיל 8 גרם חלבון, 106 מ”ג סידן, 2 מ”ג ברזל ו-7 גרם סיבים תזונתיים”. כשר פרווה.

מחיר: 2.5-3 שקל לאריזת 40 גרם.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*