אזור משלוחים מורחב ומנות חדשות בשירות המשלוחים של קפטן קארי

קפטן קארי, הפאסט פוד ההודי של השף יונתן רושפלד, מציע אוכל טבעוני, צמחוני וכן דגים, עוף, בקר ושרימפס. עתה נוספו מנות חדשות ושודרג שירות המשלוחים - אזור החלוקה כולל את גבעתיים ואת מערב רמת גן

צילום: איליה מלניקוב
צילום: איליה מלניקוב

קפטן קארי, הפאסט פוד ההודי של השף יונתן רושפלד, הוא בעצם דאבא, בית לאוכל רחוב הודי מסורתי. קפטן קארי מגיש מאכלים מרחבי הודו, מהדרום הלוהט ועד הצפון, מהים ועד ההרים הירוקים.

הקפטן מציע אוכל טבעוני, צמחוני וכן דגים, עוף, בקר ושרימפס. האוכל בדוכן טרי ועשוי מדי יום בהקפדה ממתכוניו של השף. המנות העיקרית מבוססות כולן על אורז ההל הירוק ודאל סמיך מעדשים כתומות המבושם בעלי קארי טריים. ישנן גם מנות כמו כנפי עוף, סלט מלפפונים, צ’יקן קופטה וכן לאסי מפירות טריים, יוגורט וחלב קוקוס. לאחרונה התווספו לתפריטים כריכי הבאבא באן, שעדיין לא יוצאים במשלוחים.

בשל דרישת הלקוחות, הורחבו אזורי המשלוחים וכעת אזור החלוקה כולל את גבעתיים, רמת גן בחלקה המערבי  ועד בן גוריון במזרח, יפו עד רחוב יהודה הימית, מרכז תל אביב, כולל שכונות יד אליהו ובצרון, ועד שכונות צפוניות כמו רמת אביב, רמת החייל, אפקה וצהלה.

צילום: איליה מלניקוב
שיפודי עוף מושרים ביוגורט קארי אדום על אורז לבן ודאל עדשים כתומות, צילום: איליה מלניקוב

לתפריט המשלוחים נוספו לאחרונה מנות חדשות כמו פילה פורל מושרה ביוגורט קארי אדום, רוטב קוקוס ועגבניות. מוגש על אורז לבן ודאל עדשים כתומות (64 שקל); מרק עגבניות חריף עם תבליני הקפטן (18 שקל); טלה עוף ביריאני – תבשיל אורז חגיגי ירקות שקדים וכרעי עוף וטלה (62 שקל) ומנות נוספות. ניתן גם להזמין מנות דגל של קפטן קארי כמו עוף טנדורי רך – שני שיפודי עוף מושרים ביוגורט קארי אדום על אורז לבן ודאל עדשים כתומות (54 שקל); נאגטס עוף של הקפטן (29 שקל); צ’יקן קופטה – קציצות העוף של הקפטן במסאלה של חמאת בוטנים (32 שקל) ומנות נוספות.

מסעדת קפטן קארי

שרונה מרקט  ורח’ דיזינגוף 149 , תל אביב

טלפון  03-6095960

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*