אושרה מכירה של פעילות סניף רולדין ראש פינה לבעלת הזיכיון וחובות הסניף ייפרעו מכספי התמורה

אם תיוותר תמורה, היא תופקד בקופת בית המשפט עד להכרעה בסכסוך שהתגלע בין בעלי השליטה לבין בעלת המניות, המתנהל בהליך של בוררות

בית המשפט המחוזי בנצרת אישר את עסקת מכירת פעילות סניף רולדין ראש פינה לרשת רולדין קונדיטוריות ובתי הקפה, בעלת הזיכיון, תמורת סך של 1.3 מיליון שקל. בהחלטה נקבע, כי מכספי התמורה ייפרעו חובות שאינם שנויים במחלוקת של חברת מגדניה בראש, שהפעילה את הסניף בראש פינה כלפי הבנקים: פועלים, אוצר החייל, ומזרחי טפחות. אם וככל שתיוותר תמורה, היא תופקד בקופת בית המשפט עד להכרעה בסכסוך שהתגלע בין בעלי השליטה טל ושירי בן דוד לבין בעלת המניות כרמית קורנגולד, סכסוך המתנהל בהליך של בוררות.

החברה פנתה לבית המשפט בבקשה לכינוס אספות נושים לצורך אישור הסדר נושים. בבקשה נאמר, כי חובותיה של החברה לנושיה נאמדים בסך של 1.14 מיליון שקל, וכי מטרת הבקשה היא להביא את הסדר הנושים המוצע להכרעת הנושים בהליך מהיר ככל האפשר, עם מינימום נזקים ושינויים ככל האפשר, שמירת מסגרת קיימת של התקשרויות, תוך פריסה מסוימת של חלק מחובות החברה, על מנת לאפשר לה לצלוח את המשבר הניהולי והתזרימי הנוכחי בו היא שרויה ולהגיע לחוף מבטחים לתועלת עובדיה, נושיה ולקוחותיה.

12 עובדי החברה, מרביתם תושבי הצפון, צעירים אחרי שירות צבאי, הביעו את תמיכתם בבקשת החברה לכינוס אסיפת נושים לצורך אישור הסדר להתמודדות עם מחנק האשראי אליו נקלעה החברה, אגב הסכסוך המשפטי המתמשך המתנהל בין בעלי השליטה ובעלת המניות. זאת, לצורך הסדרת חובותיה של החברה לכלל נושיה, בראש ובראשונה לעובדיה, והעברת ניהולה לידי גורם אחד שיהיה משוחרר מכל סכסוך מסחרי כזה או אחר בין בעלי המניות הקיימים, סכסוך שאינו מעניינם של העובדים ואינו אמור להשפיע על מערכת יחסיהם מול החברה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*