תנובה נתבעת לשלם 645 אלף שקל לחברת דורום בטענה שלא עמדה בהתחייבויותיה על פי הסכם ההפצה

לטענת התובעת, מחירי המוצרים לצרכנים השונים נקבעו בהסכם ההפצה בהתאם למחירון התובעת, ובין הצדדים הוסכם כי תנובה תהיה זכאית לעמלת מכירה בהתאם לסוג הרוכש. שיעור העמלה היה מסכום מכירות נטו שבוצעו על ידי תנובה לאחר הפחתת בונוסים, הנחות, מבצעים וכיוצא בזה הניתנים לקניינים השונים באישור התובעת או לחלופין, על חשבונה של תנובה

אילוסטרציה. צילום: עט הזמיר, ויקימדיה
אילוסטרציה. צילום: עט הזמיר, ויקימדיה

חברת תנובה נתבעת לשלם 645 אלף שקל לחברת דורום תעשיות מזון ופסטה מפארק תעשיות רמת דלתון במרום גליל, שעיסוקה בייצר מוצרי פסטה מצוננת ורטבים מצוננים לפסטה תחת המותג: פסטה נונה.

בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בתל אביב נאמר, כי במחצית חודש מרץ 2013 נחתם בין הצדדים הסכם הפצה, במסגרתו התחייבה תנובה לרכוש את מוצרי התובעת, למכור ולהפיץ אותם לקניינים שונים, לרבות רשתות שיווק תנובה, רשתות שיווק נונה וקמעונאים.

מחירי המוצרים לצרכנים השונים נקבעו בהסכם ההפצה בהתאם למחירון של התובעת, ובין הצדדים הוסכם כי תנובה תהיה זכאית לעמלת מכירה בהתאם לסוגו של הרוכש. שיעור העמלה היה מסכום מכירות נטו שבוצעו על ידי תנובה לאחר הפחתת בונוסים, הנחות, מבצעים וכיוצא בזה הניתנים לקניינים השונים באישורה של התובעת בלבד, או לחלופין, על חשבונה של תנובה בלבד.

לטענת התובעת, תנובה לא עמדה בהתחייבויותיה על פי הסכם ההפצה ונותרה חייבת לה את הסכום הנתבע. הצדדים, נאמר בתביעה, הפסיקו את הקשר החוזי ביניהם בסוף חודש מרץ שנה זו בכל הנוגע להפצה קמעונאית, ובחלוף כחודש הופסקה ההפצה לרשת קפה קפה, וממועד זה ואילך תנובה אינה מפיצה יותר את מוצרי התובעת.

תגובת תנובה לא התקבלה עד עתה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*