תביעה נגד סושי הארבעה, מנהלת סניף ג’פניקה, לפרק לאלתר את הארובה שחוסמת לתובע את הנוף ומהווה מטרד

לטענת התובע, התנהלותה של ג'פניקה מהווה הסגת גבול בשטחו ומטרד של ממש, הבא לידי ביטוי הן בשל העובדה שהארובה חוסמת את קו הראייה ממרפסתו והן בשל הרעש שהיא מקימה

ג'פניקה ברחוב הארבעה בתל אביב, צילום: גוגל
ג'פניקה ברחוב הארבעה בתל אביב, צילום: גוגל

הלל מררי, בעל זכויות חכירה במשרדים בבניין שברחוב הארבעה 10 בתל אביב, הגיש תביעה למתן צו עשה כנגד חברת סושי הארבעה המנהלת את סניף “ג’פניקה סושי בר” ברחוב הארבעה 8, המורה לה לפרק לאלתר את הארובה המצויה בקומת הקרקע של הבניין אל מול משרדו.

לטענת מררי, לפני כשנה וחצי התקינה ג’פניקה ארובה חדשה על קירות הבניין בצדו הדרומי (ארובה אשר החליפה ארובה קודמת שהפכה ללא פעילה), כאשר היא מחוברת לקירותיו החיצוניים של משרדו בקומה השנייה וממשיכה כלפי מעלה תוך שהיא מותקנת בצורת האות “ר” מול מרפסת משרדו.

לדברי מררי, באמצעו עו”ד ארז וינשטיין, הארובה מסתירה באופן משמעותי את הנשקף ממרפסת משרדו ומסתירה בין היתר את אור השמש. בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בתל אביב נטען, כי בשונה מהארובה הקודמת ששימשה את ג’פניקה, מהארובה החדשה נפלטים ריחות לא נעימים והיא יוצרת רעש שלא ניתן להתעלם ממנו, דבר המפריע לשגרת היום יום באופן שהתובע נאלץ לעת הזו לפנות את המשרד הפונה למרפסת.

אם לא די בכך, התובע מציין כי ניסיונותיו להשכיר את המשרד לשוכרים פוטנציאלים עלו בתוהו, וכפועל יוצא מכך אף נגרמים לו נזקים כספיים משמעותיים. לטענת התובע, התנהלותה של ג’פניקה מהווה הסגת גבול בשטחו ומטרד של ממש, הבא כאמור לידי ביטוי הן בשל העובדה שהארובה חוסמת את קו הראייה ממרפסתו והן בשל הרעש שהיא מקימה.

אשר על כן מתבקש בית המשפט להורות לג’פניקה לפרק לאלתר את הארובה המצויה ל מול משרדו של התובע, ולחלופין, להורות על שינוי תוואי הארובה כך שלא תהווה מטרד בעבורו.

תגובת הנתבעת לא התקבלה עד כה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*