שני יינות של יקב ברבדו לקראת החג

ברבדו סובניון בלאן 2017 וברבדו מרלו 2016

יינות ברבדו. צילום אייל גוטמן
יינות ברבדו. צילום אייל גוטמן

יקב ברבדו יוצא עם שני יינות לקראת החג: ברבדו סובניון בלאן 2017 וברבדו מרלו 2016.

ברבדו סובניון בלאן 2017. צילום: אייל גוטמן
ברבדו סובניון בלאן 2017. צילום: אייל גוטמן

BRAVDO מרלו 2016

אזור הגידול: BRAVDO מרלו מגיע מכרם יחידני שנבחר בקפידה לאחר שנים רבות של מחקר ומעקב. הכרם נטוע באזור היין הידוע בכינוי , אזור גזר סיידון, אזור המשופע במאות גתות עתיקות המעידות על כך שייצרו בו יין איכותי מאז ומעולם. הכרם נטוע על אדמת גיר, אדמה סלעית,המאופיינת בסביבה בסיסית עשירה במינרלים, סלע הגיר הוא סלע משקע בעל כושר נמוך של אחזקת מים, לכן זו קרקע המרסנת את צימוח הגפן ומניבה פרי מרוכז ואיכותי. יקב BRAVDO מטפח בתשומת לב מירבית את חלקת הכרם הייחודית, במטרה להעניק לגפן סביבת גידול מיטבית ואיכות יין גבוהה ועקבית.

ייצור היין: פילוסופיית הייצור ביקב BRAVDO דוגלת בהשקפת עולם לפיה הכרם עומד במרכז עשיית היין, חקלאות קפדנית המתייחסת אל האדמה והטבע ברצינות, מסירות וכבוד ומשאירה ליינן את המשימה הקשה, לא לקלקל את מהשהצליחו להפיק מן הקרקע.

מאפייני היין: BRAVDO מרלו הוא יין רך עשיר, המשקף את ביטויו הייחודי של הזן בכרמי יקב ברבדו ומאופיין ברכות נינוחה ועושר פרי ססגוני ומושך.

BRAVDO מרלו 2016 – יין אדום ובוהק בצבעו, ניחוחו מורכב ומפולפל, פרי צעיר, בשל ומלא חן. דובדבן ואוכמניות עם מעט פרחוניות, שוקולד ותיבול ים תיכוני של מחטי אורן וטימין. היין מרחף בעדינות על הקו הדקבין עוצמתי למאופק. בעל מתיקות מרומזת, טאנינים רכים וחומציות פרי חיננית. מרקמו רך ועגול, מלא גוף ונוכחותו מורגשת זמן רב.

נתונים טכניים:

זנים: מרלו 100% כרם יחידני בבעלות המשפחה באזור כרמי יוסף.

תאריך בציר:  7/8/16

סגנון:  יין אדום יבש, מורכב ומלוטש.

יישון בחביות: 12 חודשים, ברובו עץ אלון צרפתי ומעט אלון אמריקאי.

אחוז האלכוהול: 14.0%

טמפרטורת הגשה: °17 עד °18

היין צפוי להתפתח היטב בבקבוק במהלך ארבע עד שבע שנים. כשר.

מחיר: 130שקל.

BRAVDO סוביניון בלאן 2017

אזור הגידול: BRAVDO סוביניון בלאן מגיע מכרם יחידני שנבחר בקפידה לאחר שנים רבות של מחקר ומעקב. הכרם נטוע באזור היין הידוע בכינוי,אזור גזר סיידון, אזור המשופע במאות גתות עתיקות המעידות על כך שייצרו בו יין איכותי מאז ומעולם. הכרם נטוע על אדמת גיר, אדמה סלעית,המאופיינת בסביבה בסיסית עשירה במינרלים, סלע הגיר הוא סלע משקע בעל כושר נמוך של אחזקת מים, לכן זו קרקע המרסנת את צימוח הגפן ומניבה פרי מרוכז ואיכותי. יקב ברבדו מטפח בתשומת לב מירבית את חלקת הכרם הייחודית, במטרה להעניק לגפן סביבת גידול מיטבית ואיכות יין גבוהה ועקבית.

ייצור היין: פילוסופיית הייצור ביקב BRAVDO דוגלת בהשקפת עולם לפיה הכרם עומד במרכז עשיית היין, חקלאות קפדנית המתייחסת אל האדמה והטבע ברצינות, מסירות וכבוד רב ומשאירה ליינן את המשימה הקשה, לא לקלקל את שהצליחו להפיק מן הקרקע.

מאפייני היין: BRAVDO סוביניון בלאן, מאופיין במתן ביטוי מלא לזן הענבים ומאפייניו אך בה בעת מבטא את תבנית נוף מולדתו של היין, הקרקע, האקלים וזמן הבציר. יין לבן אלגנטי ומורכב, צבעו בהיר, מעט עשבי, לימוני, יבשכמעט פריך. מרענן, צעיר ומלא חן, מרקמו עדין ודק, טעמו מודגש ועשיר בטעמי פרי, מאופיין במינראליות גירית חיננית וסיומת פרי טרופי צעיר.

נתונים טכניים: זנים: סוביניון בלאן 100% כרם יחידני בבעלות המשפחה באזור כרמי יוסף.

תאריך בציר: 15/8/17

סגנון:  יין לבן יבש, דק ורענן.

אחוז האלכוהול: 12.5%

טמפרטורת הגשה: °6 עד °8

היין במיטבו וימשיך להשתבח בשנתיים הקרובות. כשר.

מחיר: 80 שקל.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*