שוק דליקטסים לשבת ולחג בעמק חפר

המעדנייה החדשה של קייטרינג טעם וצבע נפתחה השבוע באזור התעשייה של עמק חפר ומספקת לתושבי האזור חגיגה קולינארית וחווית בילוי עם יצרני בוטיק וחקלאים מקומיים, המתארחים ברחבה החיצונית

מעדניית טעם וצבע בעמק חפר
מעדניית טעם וצבע בעמק חפר

השף עמית קאופמן, השף הראשי של קייטרינג טעם וצבע מתחדש במעדניה של דליקטסים ומזמין את תושבי האזור וכאלו שחולפים אל מתחם השוק החדש שכולו מעדנים והוא פתוח בכל יום שישי בבית טעם וצבע בעמק חפר. ארוחה טעימה הופכת את ערבי שישי או ערבי חג  לחוויה חושית מרהיבה ומשמחת. אם אתם מעוניינים לבלות בשישי ולהשאיר את הבישול למקצוענים, יש לקייטרינג החדש פתרון עבורכם. מעדניית הגורמה נפתחה השבוע עם מבחר מסחרר של אוכל איכותי ובריא לקחת הביתה ומתחם אירוח ובילוי חיצוני הכולל עמדות גריל, מגדלי ירקות מקומיים המציעים ירקות טרייה למכירה, פרחים ריחניים היישר ממשתלות האזור ואטרקציות נוספות.

 

[hide for=”!logged”]

קאופמן, שף ובעלים של קייטרינג טעם וצבע, מסביר: “אנחנו מאמינים במטבח מקומי ועונתי ובחוויית אוכל שלמה ללקוח. פתחנו מתחם קולינרי כדי שנוכל לספק ללקוחות מגוון עשיר, טרי ובריא של אוכל מוכן ברמה הגבוהה ביותר לקחת הביתה. בכל יום שישי, בצמוד למעדניה, יתקיים גם מתחם אירוח חיצוני ובו אזור ישיבה מוצל, מוסיקה, מנות לאכילה במקום, ירקות ופירות ישר מהשדה ופרחים. אסור להחמיץ את החוויה הזו”.

מבחר המעדנים והדליקטסים שמוצע במעדניה הוא רחב וכולל מנות מהמטבח הביתי כדוגמת קוסקוס מרוקאי , חריימה , שניצלים, עוף טוסקני ועופיונים ממולאים לצד מבחר מנות מתפריט הגורמה של טעם וצבע כדוגמת ביף בורגיניון, סלמון ברוטב עשבי תבלין ושקדים,  בקר מזוגג ביין אדום ופרגית בארי אדום.

לצד המנות העיקריות ניתן למצוא מבחר עשיר של תוספות:  תפוחי אדמה שלמים בתנור, אורז פרסי, אורז עם צימוקים וירקות, רטטוי וסלטים מיוחדים כמו  בורגול עם עשבי תבלין וחמוציות, קינואה עם סלק ואגוזי מלך, סלט עדשים ובטטה ועוד. בנוסף מציעה המעדניה מאפים הנאפים במקום כמו עוגות שמרים, חלות, זיתים, חמוצים, יין ושמני זית במחירים נוחים לכל כיס.

ברחבה החיצונית מחכה ללקוחות מתחם אירוח וישיבה במקום ובכל יום שישי מתארחים בו יצרני בוטיק וחקלאים מהאזור. בשבועות הקרובים יתארחו במקום : גדי בלאו מגדיז עם מתחם גריל אסאדו מקומי, המציע מבחר של נתחי בשר מעושנים על האש, נקניקיות בייצור ביתי, סנדוויץ סלופי גו ועוד. אשר צרפתי, חקלאי מקומי ממושב בורגתא, יציע מבחר עשיר של פירות וירקות ויהיה גם דוכן פרחים של ורד שמיר ממושב רישפון.

[/hide][hide for=”logged”]


אתר E-FOOD חסום בחלקו למשתמשים רשומים בלבד.ניתן להרשם לקבלת כניסה מיידית ומלאה לתכני האתר

[/hide]

 

גדי בלאו עם אסאדו מקומי
גדי בלאו עם אסאדו מקומי

“פתחנו את המתחם לפני חג הפסח כדי לספק ללקוחות שלנו מבחר מעדנים לליל הסדר ברמה הגבוהה ביותר ובמחירים נוחים”, מוסיף קאופמן ומסכם: “לאוכל שלנו יש הרבה טעם, וגם הרבה, הרבה צבע. כולם מוזמנים”.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*