קבוצת סודקסו ישראל הפעילה את פתרונות ההסעדה במכביה ה-20

שתי החברות של הקבוצה בישראל, Sodexo Benefits & Rewards (סיבוס) ו-Sodexo On-Site תפעלו את מערך ההסעדה באתרי התחרות ואת כרטיסי המזון למשתתפים

לאחר זכייתה במכרז הובילה קבוצת סודקסו, זו הפעם השנייה ברציפות, את פתרונות ההסעדה למשתתפי המכביה ה-20.  שתי החברות של הקבוצה בישראל תפעלו את מערך ההסעדה באתרי התחרות ואת כרטיסי המזון למשתתפים.

חברת Sodexo Benefits & Rewards (סיבוס), הפעילה מערך מורכב של ניהול וסליקת ארוחות במגוון רחב של אתרים, באתרי התחרות ומחוצה להם, בפריסה ארצית: החל במגרשי הספורט השונים, מלונות ומסעדות. בנוסף, סיפקה החברה פתרונות לניהול האירוח של הספורטאים ומלוויהם בישראל.

חברת Sodexo On-Site, המספקת שירותים משפרי איכות חיים לרבות שירותי הסעדה ושירותים כוללים לעסקים וחברות, סיפקה וניהלה את מערכי ההסעדה ב-25 אתרי התחרות, ולמעשה סיפקה ארוחות לכ-15,000 ספורטאים, מלוויהם ואנשי התחרות.

במסגרת המכביה ה-20, התחרו ספורטאים יהודים מכ-80 מדינות שהגיעו לישראל בכ-47 תחרויות. בסך הכל לקחו חלק בתחרויות כ-10,000 ספורטאים, אליהם הצטרפו אלפי מלווים ואנשי התחרות, שנהנו מפתרונות ההסעדה של Sodexo.

חיים בן סימון, מנכ”ל Sodexo Benefits & Rewards: “אנחנו שמחים לספק, זו הפעם השנייה ברציפות פתרונות הסעדה מתקדמים למשתתפי התחרות. חברתנו נתנה מענה לדרישות הלוגיסטיות המורכבות תוך הקפדה על הצרכים התזונתיים של המתחרים בענפי הספורט השונים, ובהתאם לדרישות המחמירות שהועמדו בפנינו”.

אודי בן שימול, מנכ”ל Sodexo On-Site: “מאז הודעת הזכייה במכרז, נערכה כל החברה לספק את שירותי ההסעדה לכ-15 אלף הספורטאים והאורחים שהגיעו לישראל לרגל אירועי המכביה ה-20”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*