פסטה נונה לשבועות: רביולי גבינות כמו בבית

הרביולי מיוצרים בפס ייצור חדשני שנרכש באיטליה, עם טכנולוגיה המדמה עבודת הכנה ביתית: רביולי במילוי גבינות פרמזן וריקוטה ורביולי במילוי פטריות וגבינת פרמזן

רביולי במילוי פטריות וגבינת פרמזן
רביולי במילוי פטריות וגבינת פרמזן

פסטה נונה משווקת לקראת חג השבועות מוצרי רביולי ייחודים, המיוצרים בפס ייצור חדשני שנרכש באיטליה עם טכנולוגיה המדמה עבודת הכנה ביתית: רביולי במילוי גבינות פרמזן וריקוטה, רביולי במילוי פטריות וגבינת פרמזן וניוקי. החברה, המתמחה בייצור פסטה טרייה מצוננת, רשמה פטנט על שיטת הייצור.

ליין הייצור של מוצרי הרביולי מבוסס על טכנולוגיה המדמה עבודת הכנה ביתית – הבצק דק יותר, המילוי רך יותר ויש אחוז גבוה יותר של מילוי, עם רכיבים טריים ואיכותיים ושמירה על צורת המוצר – כמו שסבתא איטלקייה מכינה.

המוצרים משווקים באריזה חדשנית שפותחה במיוחד ומאפשרת שמירה על איכות המרכיבים, חיי מדף ארוכים יותר, פונקציונליות במקרר ושמירה על צורת המוצר העדין.

רביולי במילוי גבינות פרמזן וריקוטה מיוצר לדברי היצרן מגבינות איכותיות. המילוי נרקח בקפידה מגבינות ותבלינים על פי מתכון ייחודי של השפים בחברה. עשוי מקמח חיטה דורום איכותי שמגיע מאיטליה. ללא חומרים משמרים. משקל – 400 גרם. זמן הכנה – שתי דקות במים רותחים מומלחים.

רביולי במילוי פטריות וגבינת פרמזן מיוצר מקמח חיטת דורום איכותי  שמגיע מאיטליה, ממולא בפטריות שמפיניון טריות ישר מהמגדל, גבינות איכותיות ותבלינים מובחרים. ללא חומרים משמרים. משקל – 400 גרם. זמן הכנה – שתי דקות במים רותחים מומלחים.

מחיר – 21 שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*