עוף טוב תשווק גם מוצרי דגים

בשלב הראשון החברה תייצר ותשווק שני מוצרי דגים - פילה אמנון מצופה וקציצות דגים אפויות. במהלך הושקעו כ-2 מיליון שקל

פילה אמנון מצופה, צילום: יח"צ
פילה אמנון מצופה, צילום: יח"צ

קבוצת עוף טוב נכנסה לראשונה לתחום ייצור ושיווק מוצרי דגים. בשלב הראשון תייצר ותשווק  פילה אמנון מצופה וקציצות דגים אפויות, כאשר במהלך החודשים הקרובים המוצרים ישווקו לשוק המקצועי (מסעדות, אולמות אירועים ובתי מלון) ולאחר מכן גם לשוק הקמעונאי, ולייצוא.

יוסי ניר מנכ”ל עוף טוב מציין כי ”בתום תהליך של כשנה וחצי לפיתוח מוצרים, בחינת השוק והתקשרות עם מגדלי דגים מישראל ומחו”ל, עוף טוב גאה להשיק את מוצרי הדגים ולהיכנס  לתחום זה”. הקבוצה השקיעה במהלך זה כ-2 מיליון שקל.

מוצר הפילה אמנון מצופה עשוי מפילה דג אמיתי בציפוי מעודן והקציצות דגים אפויות מכילות 18 קלוריות בקציצה.

ניר מוסיף עוד, כי עוף טוב מתרחבת גם למוצרי הדגים על מנת לתת מענה רחב וסל מוצרים לצרכנים שמחפשים לגוון את התפריט היומי, ובכך היא מספקת חלבון איכותי הן מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה והן מדגים. כמו כן, מחקרים רבים מצביעים על כך שאכילת דגים תורמת לבריאות והיא חלק מתפריט מגוון ובריא.

נמסר מהחברה, כי מוצרי הדגים מיוצרים תוך עמידה בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר, בתהליך ייצור מוקפד ועמידה בתקנים המחמירים בישראל  ISO 14000, ISO 9001, HACCP  וכן תקנים אירופאיים ואמריקאיים USDA, EFSA.

צריכת הדגים השנתית בישראל הינה כ-70 אלף טונות ונמצאת בגידול בשנים האחרונות

צריכת הדגים השנתית הממוצעת לאדם בישראל הינה כ-12 ק”ג.  לעומתה, צריכה ממוצעת לאדם בשנה במערב אירופה הינה כ-20 ק”ג ביוון,  באיטליה כ-35 ק”ג לנפש וביפן כ-65 ק”ג לנפש.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*