סודקסו תפיק פלייסמנטים (מגשי נייר) עם ציורים של ילדי איל”ן באתרי החברה ברחבי הארץ

היוזמה הושקה בשיתוף עמותת איל"ן ומשרד החוץ. הציורים גם יוצגו בתערוכה נודדת בשגרירויות משרד החוץ ברחבי העולם

ציורים על מגש של יוסף חמוד וחגית חושן
ציורים על מגש של יוסף חמוד וחגית חושן

חברת Sodexo On-Site, מחברות ההסעדה המוסדית הגדולות בישראל, חנכה לאחרונה יוזמה מיוחדת, במסגרתה החליטו ראשי החברה בישראל לעשות שימוש בכלי הנצפה ביותר של החברה, הפלייסמנטים – מגשי האוכל מנייר, כבמה לקידום מסרים חברתיים למען הקהילה.

כחלק מפעילות התרומה לקהילה, אנשי סודקסו חברו לראשי משרד החוץ ועמותת איל”ן, בשיתוף פעולה במסגרתו הודפסו ציורי ילדי איל”ן על הפלייסמנטים בהם עושים שימוש בכל יום עשרות אלפי סועדים בישראל.

[hide for=”!logged”]

אנשי החברה ביקשו לחשוף את עשרות אלפי הסועדים, לפועלה של עמותת איל”ן, וליצירות האמנות של ילדים בעלי מוגבלויות, המשולבים במסגרות השונות של העמותה. על הפלייסמנטים המחולקים בעשרות אתרי ההסעדה של החברה הודפסו ציורים נבחרים של ילדים, המביאים את סיפורם האישי ודרכי ההתמודדות שלהם עם הפגיעה, פרטים על איל”ן וכמובן פרטים ליצירת קשר לתרומות ולרכישת הציורים.

המהלך הושק בתערוכה “שגרירים של כבוד” שהתקיימה במשרד החוץ, בה לקחה חלק סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, ראשי עמותת איל”ן וכן ראשי סודקסו. הפלייסמנטים והתערוכה צפויים לנדוד לאתרים נוספים של החברה, שמפעילה מערך הסעדה בכ-200 נקודות ברחבי הארץ, בהן מזנון הכנסת, חברת החשמל, אגד ועוד.

רינת לחנה, סמנכ”ל משאבי אנוש ותקשורת בסודקסו: “בחרנו  לעשות שימוש באחד הכלים הנצפים שלנו  – הפלייסמנטים, על מנת לקדם מסרים למען הקהילה. לשמחתנו מצאנו שותפים לפעילות במשרד החוץ ובעמותת איל”ן, ובעזרתם הצלחנו להוציא את המהלך לדרך בצורה הטובה ביותר. בעזרת היוזמה נוכל להביא מסרים חברתיים לעיניהם של עשרות אלפי סועדים אותם אנו מאכילים מדי יום”.
[/hide]
[hide for=”logged”]


אתר E-FOOD חסום בחלקו למשתמשים רשומים בלבד.
ניתן להרשם לקבלת כניסה מיידית ומלאה לתכני האתר

[/hide]

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*