סדנת צלייה לקראת חג המנגל הלאומי

חברת כרמל דיירקט וקייטרינג דרך הגריל משלבים כוחות ומציעים לקראת יום העצמאות סדנה שבה ילמדו המשתתפים לתפעל מגוון רחב של גרילי גז, לבחור את הנתחים אצל הקצב, סגנונות צלייה ועוד

צילום שניר סופגי גואטה
צילום שניר סופגי גואטה

חברת כרמל דיירקט, המייבאת ומשווקת בישראל מגוון מותגים בתחום גרילי הגז, מעשנות, טאבונים, כלי הבית ועוד, חברה לקייטרינג בוטיק דרך הגריל וביחד הם יציעו סדנת צלייה מעשית בניצוחו של דן הולנדר, לקראת יום העצמאות. בסדנה ילמדו המשתתפים  לתפעל מגוון רחב של גרילי גז בטכנולוגיות שונות, כיצד לבחור את הנתחים אצל  הקצב, סגנונות תיבול שונים וסגנונות צלייה ויקבלו טיפים רבים לקראת חג המנגל הלאומי.

צולים ולומדים. הסדנאות של כרמל דיירקט, צילום רועי שר
צולים ולומדים. הסדנאות של כרמל דיירקט, צילום רועי שר

[hide for=”!logged”][/hide][hide for=”logged”]


אתר E-FOOD חסום בחלקו למשתמשים רשומים בלבד.ניתן להרשם לתקופת היכרות מיידית ובחינם

[/hide]הסדנה מעשית ובמהלכה צולים, מתנסים  ולומדים טכניקות צלייה שונות. הצלייה מתבצעת על גבי מגוון גרילי גז מבית GRANDHALL ו-NAPOLEON המצוידים בטכנולוגיות מתקדמות ביותר בתחום הצלייה (כל זוג משתתפים עובד על גריל). בסוף הסדנה יוצאים המשתתפים עם ארגז כלים והידע שהם צריכים כדי לקיים חווית צלייה ביתית שמותאמת לרצונותיהם.

 

לדברי יובל סלע טוניס, מבעלי חברת כרמל דיירקט: “החלטנו להוציא לפועל סדנת צלייה ייעודית לחג. זאת, גם כחלק מאסטרטגיית החברה להוביל מהפך בישראל בתחום רכישה ותפעול של גרילי גז/ מעשנות וטאבונים. לנוכח התעצמות תכניות הבישול, המשפיעות גם הן על תפיסת הבישול בחוץ, זיהינו כי יש ביקוש גבוה להגיע לסדנת צלייה כזו וללמוד כיצד יש לתפעל את גריל הגז וכיצד להוציא ממנו את המיטב. בתחום זה”.

משך הסדנה 3-4 שעות (אין צורך בידע מקצועי מקדים) והמחיר 400 שקל ליחיד. המחיר כולל: יין לאורך כל הערב, מנות לצד הבשר, כל הבשר לצלייה, סינר ממותג, תפריט וחוברת מתכוני גריל.

לאחרונה פתחה החברה סניף נוסף תחת השם CARMEL OUTDOOR – המציע את כל הפתרונות לאירוח ולצלייה ביתית בקונספט של One Stop Shop בהרצליה פיתוח והסדנאות יתקיימו בסניף זה.

[hide for=”!logged”][/hide][hide for=”logged”]


אתר E-FOOD חסום בחלקו למשתמשים רשומים בלבד.ניתן להרשם לתקופת היכרות מיידית ובחינם

[/hide]

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*