מסעדת Legend משיקה תפריט חורף בניצוח השף ניקיטה רוזבוזוב

התפריט החדש מבטא את סיפור המלון - מסעות הסולטאן דאוד פאשה ברחבי הימים של העולם העתיק וההשפעות הקולינריות שהביא עמו לממלכתו, והתוצאה היא מסע של טעמים ותרבויות, פיוז'ן של שילובים יצירתיים והשפעות ממזרח ומערב

אנטריקוט על עצם תפוח אדמה מדורה. צילום: דני גולן
אנטריקוט על עצם תפוח אדמה מדורה. צילום: דני גולן

מסעדת Legend, מסעדת הדגל של מלון David Tower בנתניה, מבית מותג הבוטיק Mgallery By Sofitel של רשת ACCOR העולמית, משיקה תפריט חורף מושקע מבית היוצר של השף ניקיטה רוזבוזוב (לשעבר השף של מסעדת הרברט סמואל, מלון ריץ קרלטון הרצליה).

מסעדת LEGEND במלון דיוויד טאוור. צילום: דני גולן
מסעדת LEGEND במלון דיוויד טאוור. צילומים: דני גולן

המסעדה האלגנטית מציעה מסע של טעמים ותרבויות, פיוז’ן של שילובים יצירתיים והשפעות ממזרח ומערב, משלבת בין המטבח האירופי הקלאסי, הבישול הים תיכוני עם מרכיבים מקומיים, לבין השפעות ממטבחים מודרניים.

התפריט החדש מבטא את סיפור המלון – מסעות הסולטאן דאוד פאשה ברחבי הימים של העולם העתיק וההשפעות הקולינריות שהביא עמו לממלכתו, והתוצאה היא חוויה קולינרית כשרה ויצירתית. לתפריט נכנסו מנות חדשות, והוא מחולק לפי קטגוריות: התחלה בלג’נד, דליקטסן, קמח, מים ומה שביניהם, מה שהדייג תפס, ומן המרעה.

צלעות טלה וגזרים מקורמלים ביין במסעדת לג'נד. צילום: דני גולן
צלעות טלה וגזרים מקורמלים ביין במסעדת לג’נד

בין המנות המיוחדות שבתפריט החורף: כרובית צלויה אחרי הגשם – כרובית צלויה, עלים ירוקים וקרם שום שחור; סלט ירוק של חורף – מגוון חסות, ויניגרט, שורשים ופירות הדר; סלט ארטישוקים ופטריות פרא – פטריות מוקפצות עם ארטישוק על קרם ארטישוק ירושלמי; פסטה שחורה של ים – דגים בכבישה ביתית, עגבניות, שום וצ’ילי; קנלוני אווז – אווז בבישול ארוך מגולגל בתוך דף של פסטה טרייה; פילה דניס ניוקי חורפי – דניס צרוב, ניוקי ופטריות מלך היער; המבורגר שיכור ומעושן – בשר בקר, תפוח ביין לבן, ברוטב מעושן; עופיון חצוי על ראגו של חורף – עופיון על תבשיל של פריקי ועוד.

במסעדה מוגשות ארוחות בוקר עשירות ותפריט ערב המשלב בין מסורת ים תיכונית לביסטרו צרפתי וכן ומנות קלאסיות מהמטבח הישראלי העכשווי. בבר המסעדה מגוון עשיר של משקאות לצד קוקטיילים ייחודיים להשלמת הארוחה.

המנה  המנצחת הייתה  ההמבורגר השיכור והמעושן!

טרטר סלמון - סלמון קצוץ עם ירקות טריים וחלב שומר. צילום: דני גולן
טרטר סלמון – סלמון קצוץ עם ירקות טריים וחלב שומר. צילומים: דני גולן
המבורגר שיכור ומעושן - בשר בקר תפוח ביין לבן ברוטב מעושן
מנה מנצחת – המבורגר שיכור ומעושן – בשר בקר תפוח ביין לבן ברוטב מעושן

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*