מנכ”ל קבוצת אסם נסטלה איציק צאיג: היום אנחנו הולכים עם דיאטנית לכל מקום

אסם נסטלה פרופשיונל ערכה אירוע לקוחות מיוחד לרגל פתיחת עונת הקיץ, בהשתתפות מנכ"לים, בכירים בשוק המזון המקצועי ושפים מובילים. הנושא היה טרנדים בינלאומיים מובילים המתמקדים באורח חיים בריא בתחום הצריכה מחוץ לבית

איציק צאיג מנכ"ל הקבוצה ושלומי שבת, צילום: דרור סיתהכל
איציק צאיג מנכ"ל הקבוצה ושלומי שבת, צילום: דרור סיתהכל

אסם נסטלה פרופשיונל ערכה אירוע לקוחות מיוחד בזאפה הרצליה, לרגל פתיחת עונת הקיץ, בהשתתפות מנכ”לים, בכירים בשוק המזון המקצועי ושפים מובילים. בנוסף לארוחה המסורתית שמעו האורחים הרצאה על הטרנדים הבינלאומיים המתמקדים באורח חיים בריא בתחום הצריכה מחוץ לבית. שלומי שבת הופיע עם מיטב השירים מתוך ההופעה שלו “המופע החדש”.

מנכ”ל קבוצת אסם נסטלה, איציק צאיג: “לפני כמה שנים היינו הולכים עם עורך דין או רואה חשבון צמוד, היום אנחנו הולכים עם דיאטנית לכל מקום. בריאות זה שם המשחק היום, והיא הפכה לנושא מרכזי. פעם המוצרים שהיו משלבים בריאות לא היו טעימים, היום האסטרטגיה של אסם היא לספק לכם מוצרים שהם בעלי ערך מוסף תזונתי, וגם לשמור על הטעם שילדים וגם הורים נהנים ממנו”.

מנכ”לית אסם נסטלה, חגית אדלר: “המטרה שלנו היא להעניק לכם את מגוון הפתרונות עבור הדרישות של הצרכנים. אנו מתמקדים בנושא הבריאות. מתוך הכרותינו עם שוק המזון הישראלי מחוץ לבית ולאור ניסיון מצטבר ורב שנים בתעשייה, אנחנו יכולים להבין את האתגרים ולהתאים פתרונות ייעודיים”.

החברה מציעה ללקוחותיה סל רחב של מוצרים ממותגים מובילים כגון בונז’ור, טבעול, צבר, ביוטוני, נסקפה, נסקפה מילאנו, דולצ’ה גוסטו ומותגים מופצים – עוף טוב, תפוגן, מילוטל, צ’אם, לנדוור, פסיפיקו ובארכה,  לצד שירותים כגון תמיכה קולינרית, תמיכה של צוות דיאטניות, סדנאות, הכשרות, מיתוג ועיצוב וציוד נלווה. כלל שוק הצריכה מחוץ לבית מוערך ב- 28 מיליארד שקל בשנה.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*