מלח הארץ משיקה את סדרת המטחנות אקסטרא תבלינים – יותר מלח ים טבעי ויותר תבלינים

רויטל בן-שחר, מנהלת השיווק והחדשנות במלח הארץ: הסדרה פותחה כמענה למגמה הקולינרית המתרחבת בקרב ישראלים שאוהבים לבשל בבית אוכל משובח וטבעי. המטחנות הן בשלושה טעמים: ספייסי - לאוהבי הטעם החריף, טנדורי - למי שמגוון בתבשילים בנוסח הודי ושום פלפל 4 העונות

מלח הארץ - סדרת מטחנות אקסטרא תבלינים. צילום: יח"צ
מלח הארץ - סדרת מטחנות אקסטרא תבלינים. צילום: יח"צ

מלח הארץ משיקה את סדרת המטחנות אקסטרא תבלינים בעקבות הצלחת סדרת מטחנות המלח והתבלינים שהשיקה החברה לפני כשנתיים. כעת מרחיבה החברה את פעילות משפחת המטחנות ומשיקה סדרת מטחנות חדשה המאופיינת באקסטרה (הרבה יותר) תבלינים. בכך, מציינים בחברה, היא ממשיכה לתמוך במגמת הבישול הביתי ובפיתוח תרבות המלח במטבח הביתי.

בסדרת המטחנות החדשה של מלח הארץ 3 מטחנות מעוצבות המכילות תערובות של מלח ים טבעי ו תבלינים בשלושה סגנונות חדשים:

מלח הארץ - מטחנת אקסטרא טנדורי. צילום: דן לב
מלח הארץ – מטחנת אקסטרא טנדורי. צילום: דן לב

מטחנת אקסטרא תבלינים –  טנדורי:

הבישול ההודי תופס יותר ויותר מקום במטבח של הבשלנים הישראליים, בשל הטעמים האקזוטיים שהוא מביא איתו. המטחנה טנדורי נותנת מענה לחובבי המטבח ההודי ומביאה שילוב של תערובת מלח ים טבעי ותבלינים בנוסח הודי, כגון: זנגביל, חילבה, שום יבש, פפריקה מתוקה, פלפל שאטה, זרעי כוסברה, בצל יבש, פלפל שחור, כמון, קליפת לימון, ציפורן, כורכום, הל וקינמון. כל אלה מוסיפים טוויסט של טעם מהמטבח ההודי לכל תבשיל ומנה. במטחנה 115 גרם של תערובת מלח  ותבלינים.

מטחנת אקסטרא תבלינים – ספייסי:

טרנד המזון הסופר ספייסי שהפך לדבר החם בעולם הקולינריה, בא לידי ביטוי גם בבישול הביתי ומתיישב עם הלך הרוח הישראלי. המטחנה עונה על הצורך של הבשלנים הרוצים לגוון את המטבח שלהם ולהוסיף טעם חריף ועשיר לכל מנה בבישול או בהגשה.  במטחנה תערובת מלח ים טבעי ומגוון עשיר של תבלינים כגון: פלפל שאטה, שום יבש, פלפל שחור, פפריקה מתוקה, פלפל אדום, פלפל ירוק, פלפל חלפיניו, זרעי כוסברה, כמון ועוד. במטחנה 115 גרם של תערובת מלח ותבלינים.

מטחנת אקסטרא ספייסי. צילום: דן לב
מטחנת אקסטרא ספייסי. צילום: דן לב

מטחנת אקסטרא תבלינים – שום פלפל:

מלח, שום ופלפל, הם שילוב תבלינים מנצח, בו עושים שימוש בכל סוגי המטבחים וסגנונות הבישול. גם במטבח הישראלי הנשען על תזונה ים תיכונית, שילוב תבלינים זה פופולרי ואהוב מאוד. המטחנה מכילה תערובת של מלח ים טבעי, שום יבש, פלפל שחור, פלפל לבן, פלפל ירוק, פלפל אדום ועוד. במטחנה 125 גרם של תערובת מלח ותבלינים.

בכל מטחנה תערובת של 100% מלח ים ומגוון עשיר של תבלינים ועשבי תיבול. השימוש במטחנות מייתר את הצורך בתבלינים נוספים.

רויטל בן-שחר, מנהלת השיווק והחדשנות במלח הארץ: “סדרת מטחנות אקסטרא תבלינים פותחה  כמענה למגמה הקולינרית המתרחבת בקרב ישראלים שאוהבים לבשל בבית אוכל משובח  וטבעי. המטחנות החדשות פותחו עם תוספת תבלינים, הן מאפשרות טחינה של המלח והתבלינים במקום ומוסיפות ארומה נפלאה לכל תבשיל ומנה. מגמת הבשלנים הביתיים ממשיכה להתפתח  למגוון סגנונות בישול וכתמיכה במגמה אנחנו משיקים את מטחנות המלח בשלושה טעמים: ספייסי – לאוהבי הטעם החריף, טנדורי – למי שמגוון בתבשילים בנוסח הודי ושום פלפל 4 העונות שמשדרגת כל מנה. המטחנות החדשות הן במראה אתני ועיצוב ייחודי”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*