מדף השקילה של SAP ישדר כאשר הפריט עומד להיגמר על המדף

המערכת תשמש לתכנון, ניהול ושליטה על רבבות פריטי מלאי בזמן אמת. הלקוח יכול לקבל אספקה אוטומטית ללא צורך בביצוע הזמנה, בזכות שילוב של מדפי שקילה, שמשדרים למערכת הזמנות כאשר המדפים עומדים להתרוקן

גדי רחלזון, מנהל פעילות SAP Business One ב-SAP ישראל
גדי רחלזון, מנהל פעילות SAP Business One ב-SAP ישראל

חברת RELS טכנולוגיות מתקדמות – שותף של SAP ישראל, זכתה בפרויקט ליישום מערכת ה-ERP SAP Business One בחברת פלבורג פדרל, חברה לשיווק ברגים וקשיחים אחרים. הפתרון ישים כמובן גם לחברות מזון והוא מאחד את כלל הפעילויות הפיננסיות והלוגיסטיות בחברה תחת מערכת אחת.

[hide for=”!logged”][/hide][hide for=”logged”]


אתר E-FOOD חסום בחלקו למשתמשים רשומים בלבד.ניתן להרשם לתקופת היכרות מיידית ובחינם

[/hide]במסגרת הפרויקט ביצעה פלבורג פדרל רה-ארגון בתהליכים עסקיים בתחומים לוגיסטיים כמו מלאי וניהול מחסן. מערכת SAP של תשמש בחברה לתכנון, ניהול ושליטה על רבבות פריטי מלאי בזמן אמת. היא כוללת מודולים לוגיסטיים דוגמת: ניהול שרשרת האספקה משלב ההזמנה, ניהול הרכש ועד הייצור וכן ניהול מחסן ממוחשב ובכלל זה ביקורת איכות לפני כניסה למלאי, ניהול מחסן ואיתורים, ליקוט ממוחשב באמצעות עגלות ליקוט ומלגזות עם קיט משקל, אריזה והפצה.

 

במסגרת הפרויקט, פותח באמצעות טכנולוגיות SAP פתרון חדשני בענף בשם Free Stock, העושה שימוש בטכנולוגית IOT ומסייע לאנשי מכירות ולקוחות של חברת פלבורג. באמצעותו הלקוח יכול לקבל אספקה אוטומטית ללא צורך בביצוע הזמנה, בזכות שילוב של מדפי שקילה, אשר משדרים למערכת הזמנות כאשר המדפים עומדים להתרוקן. זאת, בנוסף לפורטל הזמנות מתקדם המאפשר הן לאנשי המכירות והן ללקוחות החברה לצפות במידע עדכני אונליין ולבצע מגוון פעולות, לרבות הזמנות בקליק, ללא תלות בנציגי החברה.

 נוסף, יוכלו מנהלי החברה לקבל תמונה מלאה על פעילות הארגון בכלל המחלקות. באמצעות מערכת BI המשולבת   ב-SAP Business One תוכל פלבורג לקבל תחזיות מבוססות מודלי Predictive מורכבים ובתוך כך תוכל להתחייב לאספקה מבוקרת עבור אלפי לקוחותיה. נמסר כי הפרויקט החל בשנת 2016 ושלביו האחרונים צפויים להסתיים ביוני 2017. היקף הפרויקט נאמד בכמיליון שקל.  

ליאור ישי, מנהל השיווק של פלבורג: “בחרנו בפתרון ה-ERP של SAP Business One לאחר שבחנו מספר פתרונות מקבילים. הפתרון מספק מבט של 360 מעלות על החברה, כך שתמיד אפשר לדעת בזמן אמת על המתרחש במחלקות השיווק והמכירות, במחלקת הכספים, בשירות הלקוחות, ברכש ובמחסן. בנוסף, הוא מאפשר הפקת דוחות מורכבים, המבוססים על כלי בינה עסקית. בחרנו במערכת של SAP בשל יכולתה לתרום לנו לאיחוד כלל התהליכים תחת מערכת אחת ולהגדלת הכנסות, תוך שיפור רמת השירות והדיוק במועדי האספקה ובכך להשיג יתרונות מובהקים בשוק תחרותי כמו שלנו”.

  [hide for=”!logged”][/hide][hide for=”logged”]


אתר E-FOOD חסום בחלקו למשתמשים רשומים בלבד.ניתן להרשם לתקופת היכרות מיידית ובחינם

[/hide]מאור מלמד, סמנכ”ל שיווק ומכירות של חברת RELS: “באמצעות הטמעת מערכת ה- SAP Business One והפתרונות המשלימים שבוצעו בפרויקט, השיג הלקוח תועלות עסקיות רבות על ידי ייעול כל שרשרת האספקה וניהול מחסן ממוחשב, אוטומציה של תהליכי עבודה ושיפור ניכר בשליטה ובקרה על המלאי והפעילות העסקית”.

 

 ישראל פטשניק, יועץ מלווה: “הפרויקט בחברת פלבורג הצטיין במוכנות הנהלת החברה והבעלים להירתם לתהליך לא פשוט של חשיבה מחדש על תהליכי העבודה. לא רק יעילות אלא גם אפקטיביות. תוך אימוץ תהליכי עבודה חדשים מבוססי טכנולוגיה שלא הייתה מוכרת לפני כן בחברה. הנהלת החברה והבעלים הפגינו מחויבות בלתי מתפשרת להצלחת הפרויקט על אף הקשיים“.

גדי רחלזון, מנהל פעילות SAP Business One ב-SAP ישראל“אנו מברכים את חברת פלבורג עם הצטרפותה לקהל לקוחות SAP Business One בישראל. יישום המערכת בחברת פלבורג מוכיח כי גם ארגונים מסדר גודל בינוני יכולים ליהנות מתהליכים אוטומטיים מתקדמים מבוססי טכנולוגיה מתקדמת ולהפיק מהם תועלת עסקית משמעותית בכל שרשרת הערך מהייצור, לוגיסטיקה, הרכש, השיווק המכירות ושירות הלקוחות כמתחייב בארגון הפועל בתו תקן האיכות ISO-9002“.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*