לידיעת היקבים: פטנט ישראלי שימנע זיופי מוצרים

חברת BrandGuard הישראלית הודיעה על השלמת תהליך הפיתוח של מערכת טכנולוגית חדשה למניעת זיופים ונמצאת במשא ומתן עם מספר יקבים ויצרנים נוספים של מוצרים יקרי ערך המועדים לזיוף. החברה יוצאת בימים אלו למספר פיילוטים עם חברות ישראליות

חברת BrandGuard הישראלית הודיעה על השלמת תהליך הפיתוח של מערכת טכנולוגית חדשה למניעת זיופים של מוצרים ברחבי העולם. בהודעה שהוציאה החברה נמסר כי בימים אלו נמצאת החברה במשא ומתן עם מספר יקבים, יצרני תרופות וקוסמטיקה על הסכמים לשימוש במערכת מבוססת הפטנט החדשה, במסגרתה יצורף לאריזת המוצרים סימון ייחודי שאינו ניתן לזיוף. סריקת הקוד באמצעות הטלפון הסלולרי של הקונה מוודאת שהמוצר הנרכש מקורי ומסופק באיכות המובטחת. החברה יוצאת בימים אלו למספר פיילוטים עם חברות ישראליות.

בחברה מציינים, כי טכנולוגיית הסימון שלה מספקת פתרון לבעיית הזיופים הגורמת נזק של מיליארדי דולרים ברחבי העולם, במיוחד בסין, וליצרנים ממדינות שונות באירופה ביניהן צרפת, איטליה וספרד. בנוסף מאפשרת המערכת מעקב אחר תהליכים לוגיסטיים, כולל שינוע המוצרים ומקום מכירתם. במקביל לבדיקת המקוריות, המערכת יוצרת ערוץ מידע עשיר עם הצרכן הסופי דרך הטלפון הסטנדרטי, מידע שעוזר בתהליך הבחירה והשימוש.

לדברי סער קורן מנכ״ל BrandGuard, פיתוח המערכת ארך כשנה וחצי, תוך התמקדות בצרכן הסופי שהוא הנפגע העיקרי מתופעת הזיופים. ״הצרכן מצפה למידע עשיר ומדויק על המוצר אותו הוא שוקל לקנות, כפי שהורגל בחנויות מקוונות. המערכת מייצרת פלטפורמה שיווקית ברמת החנות שאין לה תחליף  – ללא צורך בהשקעה מסיבית בהתקנות ותוכנה מיוחדת״.

חברת BrandGuard מתמחה בפתרונות תוכנה לסימון סידרתי (Serialization) של מוצרי צריכה ופריטים יקרי ערך החשופים לזיוף. הפתרונות משווקים תחת שם המותג HyGuard ומציעים סימוןֿ אופטי ואלקטרוני הניתנים לקריאה בטלפון סלולרי סטנדרטי. הפתרונות מלווים במערכת שיווק למובייל המלווה את אינדיקציית המקוריות במידע על המוצר ובמערכת מעקב משלוחים לזיהוי מגמות ותקלות ברמת ההפצה. החברה הוקמה על ידי קבוצת קורן על בסיס רעיון שזכה למעמד פטנט מוכר במספר רב של מדינות, בתוכן ישראל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*