להגביה את הרף הקולינרי

בית הספר דנון משיק מחלקת הדרכה והעשרה לעסקים, שתפעל במסגרת היחידה ללימודי המשך, ותציע תכניות הכשרה לפי מידה למגוון עסקים בענף המזון והאירוח

ההתפתחות הקולינרית בענפי ההסעדה והאירוח יוצרים בקרב עסקי המזון צורך בלתי פוסק לחדש ולהגביה את הרף הקולינרי שהם מציעים. המגמות החדשות בתחום המטבח מחייבות היום, יותר מתמיד, להשתלם ולהטמיע טכנולוגיות וטרנדים עדכניים. המחלקה העסקית בדנון – בית הספר למקצועות הקולינריה, מציעה פתרונות הדרכה ממוקדים לעסקי מזון, בין אם על ידי פיתוח תכנים קולינריים ובין אם על ידי הכשרות ממוקדות לצוותי המטבח ברמות השונות. בדנון מציינים, כי מסלולי ההכשרה מפותחים במשותף עם העסק ומאפשרים להתאים את התכנים במדויק לארגון ולצרכיו.

השתלמויות לטבחים ולצוותים מקצועיים – הכשרה טכנית ברמות שונות לצוותים ברמת מיומנות משתנה. סדנאות ממוקדות נושא כמו: ארוחות בוקר / חטיפים / מטבח טבעוני ועוד. מו”פ – אימון מקצועי לפיתוח עתודה קולינרית ולעידוד יצירתיות.

הכשרת לקוחות וזכיינים – פיתוח הדרכות מבוססות מוצר שמעניקה שירות ותמיכה קולינריים היקפיים ללקוחות גדולים ולרשתות.

פיתוח צוותי מכירה – מיועד ליצרנים ומשווקי מזון המעוניינים להטמיע יישומים שונים של המוצר בצוותי המכירה. סוג זה של השתלמות מעניק לסוכני המכירות הבנה טובה יותר של המוצרים אותם הם משווקים ומאפשר להם להבין ולהציע יישומים בתחומים שונים.

קורס לחם ואפייה בדנון - בית הספר למקצועות הקולינריה
קורס לחם ואפייה בדנון – בית הספר למקצועות הקולינריה

היחידה ללימודי המשך של בית הספר מציעה גם מגוון מסלולי לימוד והכשרה מתקדמת לאנשי מקצוע בתחומי הבישול, הקונדיטוריה והאפייה, אשר מעוניינים להתעדכן בשיטות עבודה ומגמות עדכניות. הקורסים השונים ביחידה מועברים על ידי סגל בית הספר ואנשי הכשרה מהארץ ומחו”ל. מאיר דנון, מנהל בית הספר: “יתרונה של המחלקה העסקית נעוץ ביכולת שלנו להתאים את ההכשרה לצרכיו של כל ארגון ולתעל אותה לצמיחה ולחיזוק הצוות המקצועי”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*