יריב ארדון מונה למנכ”ל ישרקו מקבוצת טיב טעם

שימש כמנכ"ל פרוטרום ישראל, כמנכ"ל אסם נסטלה פרופשנל, החטיבה המקצועית של אסם, ובעברו ניהל את חטיבת המכירות ומוצרי הצריכה בחוגלה קימברלי ואת מטה המכירות של שטראוס מזון טרי

יריב ארדון. צילום: דודי ארדון
יריב ארדון. צילום: דודי ארדון

יריב ארדון מונה  בימים אלה כמנכ”ל חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מוצרי מזון ואלכוהול. לארדון 25 שנות ניסיון ניהולי בתחום מוצרי הצריכה בחברות המובילות בישראל. הוא שימש כמנכ”ל פרוטרום ישראל, כמנכ”ל אסם נסטלה פרופשנל, החטיבה המקצועית של אסם, ובעברו ניהל את חטיבת המכירות ומוצרי הצריכה בחוגלה קימברלי ואת מטה המכירות של שטראוס מזון טרי.

לדברי עדי כהן מנכ”ל קבוצת טיב טעם: “יריב ארדון מביא עמו ידע רב, מקצועיות  וניסיון  בתחום המזון, השיווק  והקמעונאות. בזכות  כישוריו, אנו בטוחים שנצליח  להמשיך ולחזק את מעמדה של ישרקו, כחברת מזון מובילה. המטרה שלנו להמשיך ולהביא בשורות לצרכן הישראלי, חידושים וטעמים קולינריים מגוונים”.

ארדון מסר: “אני שמח וגאה על המינוי. התפתחות עולם המזון בישראל מציבה בפני אתגרים לא קלים, אך אני בטוח שביחד נצעיד את ישרקו כמוביל בשוק הייבוא הכל כך תחרותי. תפקידי הניהול השונים שאותם ביצעתי עד כה ללא ספק יסייעו לי בהשגת המטרות”.

ישרקו היא המשווקת הגדולה ביותר בישראל של מוצרים שאינם כשרים. מתמחה בייבוא, מכירה והפצה של מוצרי מזון טריים, מצוננים ויבשים. החברה מייצגת מאות ספקים מכל רחבי העולם ומוכרת את מוצריה בכ-1,800 נקודות מכירה בישראל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*