יקב טוליפ חוגג 15 שנה של יין ועשייה חברתית

רועי יצחקי, בעל היקב ליד קריית טבעון, וכל הצוות של היקב וכפר תקווה, מציינים באירוע השנתי את התחנה האחרונה בתהליך שהתחיל היקב לפני חמש שנים. במפגש יושקו כל היינות החדשים שרבים מהם הוצגו השנה באירועים קטנים

רועי יצחקי, מייסד ובעלים של יקב טוליפ
רועי יצחקי, מייסד ובעלים של יקב טוליפ

האירוע השנתי של יקב טוליפ הוא חגיגה גדולה של יין, אנשים, אוכל ועשייה חברתית. זהו מפגש המלווה את היקב מאז הקמתו ושרבים מחכים לו כל השנה. השנה האירוע יהיה בסימן 15 שנים ליקב ולמיתוג החדש. המפגש יתקיים ב-11 באוקטובר החל מהשעה 19:00.

רועי יצחקי, בעל היקב אותו הקים ליד קריית טבעון, וכל הצוות של היקב וכפר תקווה, מתרגשים לחגוג את התחנה האחרונה בתהליך שהתחיל היקב לפני חמש שנים, כאשר הוכנס שותף חדש לעסק. במפגש יושקו כל היינות החדשים של היקב, שרבים מהם הוצגו השנה באירועים קטנים וכמובן תהליך המיתוג החדש של היקב הכולל תוויות ויינות חדשים דרכם ניתן יהיה להגדיר ולחוות את התהליך שהיקב עבר.

טוליפ - אירוע ביקב. צילום: אורי שדה
טוליפ – אירוע ביקב. צילום: אורי שדה

באירוע  ייטעמו כל היינות של יקב טוליפ, כולל יינות חדשים כמו: מרלו טוליפ, קברנה טוליפ, אספרו לבן, פרנק מרלו ריזרב וכמובן הבצירים החדשים של יינות היקב. את המפגש ילווה האוכל של איתן סלומון (יוצא מאסטר שף) שיציע תפריט אוכל מעורר וכמובן דוכן הפיצות המסורתי. את האווירה תקפיץ המוזיקה החיה של להקת אוברטון.

הכניסה לאירוע וטעימות היין הן ללא עלות. ניתן יהיה לרכוש יינות במחירים מיוחדים.

צילום: טוליפ

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*