יקבי כרמל ממליצים: יינות לבנים ורוזה עם פקקי הברגה לפיקניקים ויינות אדומים ל”על האש”

היקב מציע יינות עם פקקי הברגה כמו המבעבעים מסדרת Sparkling Buzz בעלי אחוז אלכוהול נמוך (5%) ומתאימים למפגשי החג

מרלו 2013 מהסדרה האזורית, צילום: אייל קרן
מרלו 2013 מהסדרה האזורית, צילום: אייל קרן
סלקטד רוזה, צילום: אייל קרן
סלקטד רוזה, צילום: אייל קרן

לקראת חגיגות יום העצמאות, יקבי כרמל מציגים נבחרת יינות שיעשירו את חווית החג ושיתאימו למפגשים השונים כמו פיקניקים ועל האש אצל חברים. היקב מציע יינות עם פקקי הברגה כמו המבעבעים מסדרת  Sparkling Buzz בעלי אחוז אלכוהול נמוך (5%) ומתאימים למגוון רחב של אפשרויות צריכה או רוזה סלקטד מסדרת היינות הפופולרית של יקבי כרמל. מדובר ביינות קלילים ונגישים המתאימים לכולם, לאווירה קלה ולפיקניקים, מוגשים צוננים מאוד והעיקר קלים לפתיחה בתנאי שטח בזכות פקק ההברגה.

גם היינות האדומים של הסדרה האזורית החדשה של יקבי כרמל עשויים להתאים מאוד למפגש על האש: קברנה סוביניון ומרלו – שני יינות אדומים לא כבדים, חגיגיים, אך לא רשמיים מדי.

ניתן לרכוש את היינות ברשתות השיווק השונות בבקבוקי 750 מ”ל:  Sparkling Buzz במחירים שבין22-25  שקל. סלקטד רוזה בין 25-30  שקל והסדרה האזורית בין 50-55 שקל.

סדרת היינות מבעבעים של יקבי כרמל מבציר 2016

 

מרלו 2013 מהסדרה האזורית, צילום: אייל קרן
מרלו 2013 מהסדרה האזורית, צילום: אייל קרן

Sparkling Buzz מוסקטו, יין מבעבע המיוצר מענבי מוסקט, בעל מתיקות עדינה ומאוזנת. יתאים כאפריטיף וגם לארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות.

  • Sparkling Buzz קריניאנו, יין מבעבע המיוצר מענבי קריניאן, קל ומרענן, בעל מתיקות עדינה ומאוזנת. מתאים כאפריטיף וגם לארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות, ומעניק תשובה למחפשים יין מבעבע מזנים אדומים/רוזה. מומלץ לשתות את היינות מצוננים מאוד בטמפרטורה של 4 מעלות.

סלקטד רוזה 2016:

  • יינות הסדרה בעלי אופי צעיר, פירותי ורענן ומעניקים חוויה של שתייה מהנה בכל עת ובכל אירוע.

הסדרה האזורית החדשה:

  • הסדרה האזורית קברנה סוביניון 2013 – יין אדום יבש, שהופק מ-100% ענבי קברנה סוביניון מאזור הגליל העליון. לאחר תסיסה והשריה על הקליפות, התבגר היין בחביות עץ אלון צרפתי במשך 12 חודשים.

הסדרה האזורית  מרלו 2013 – יין אדום יבש, שהופק מ-100% ענבי מרלו מאזור הגליל העליון. לאחר תסיסה והשריה על הקליפות, התבגר היין בחביות עץ אלון צרפתי במשך 12 חודשים.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*