ייצוגית נגד רשת זול ובגדול בטענה שאינה מפחיתה את משקל האריזה ממוצרי בשר ועוף

בייצוגית נוספת נטען כלפי הרשת, כי הפרה את חוק שוויון לאנשים עם מוגבלות המחייב את ספקי השירות הציבורי, בעליו, ומפעיליו להתאים את השירות לאנשים עם מוגבלות

מחלקת בשר בסניף זול ובגדול. צילום מסך
מחלקת בשר בסניף זול ובגדול. צילום מסך

שתי בקשות לאישור תביעות ייצוגיות הוגשו כנגד רשת המזון זול ובגדול לבתי המשפט המחוזיים בתל אביב ובירושלים. בבקשה הראשונה נטען כי זול ובגדול מוכרת מוצרי בשר ועוף ואחרים במשקל, ארוזים מראש ו/או הנארזים במקום, ללא הפחתת משקל האריזה מהמשקל הכולל, תוך הטעיית הצרכן. זאת, לטענת המבקש אבנר רשף, על מנת להגדיל את היקף רווחיה ולחסוך במשאביה, תוך זלזול חמור בקהל הצרכנים ועשיית עושר על חשבונם.

בבקשה השנייה נטען כלפי זול ובגדול, כי הפרה את חוק שוויון לאנשים עם מוגבלות המחייב בין היתר את ספקי השירות הציבורי, בעליו ומפעיליו להתאים את השירות לאנשים עם מוגבלות.

זאת, בכך שזול ובגדול איננה מפרסמת את הסדרי הנגישות של סניפיה על מנת לתת בידי האנשים הסובלים ממוגבלויות את היכולת הנכונה לבחון אם להגיע למי מסניפיה בטרם יעשו כן ויגלו כי מי מהסניפים אינם נגישים להם בפרט כלשהו, ואז יאלצו לעזוב את המקום בבושת פנים ותחושות אפסות, שכן הם אינם יכולים כלל לקבל שירות או לרכוש את אשר חפצו בו אצל זול ובגדול.

תגובת הרשת לא התקבלה עד כה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*