חורף חם בדלידה בר

הפי האוור, תפריט חדש, ערבי טבח אורח ועוד. דלידה בר רחוב זבולון 8, תל-אביב טלפון: 03-5369627

רמי קונסטנטינובסקי מבשל ומספר סיפור
רמי קונסטנטינובסקי מבשל ומספר סיפור

ממש מול מסעדת דלידה בשוק לוינסקי בתל אביב פועל הבר הלוהט שלהם, דלידה בר, שמאז פתיחתו לפני שנה מתהדר בתפריט אוכל מוקפד, קוקטיילים עדכניים ואווירה גרובית.

בימים אלו משיקים בבר תפריט חדש, שיכלול מנות כמו טרטר דג ים – קרקר הודי, דלעת מוחמצת, לבנה, קרמבל סלרי (52 שקל), מנת קובה-נייה-פילה בקר, פיתה מטוגנת, שומן כבש, איולי יוגורט מיושן (54 שקל), בורקס קורקבנים – ביצה רכה, רסק, יוגורט פיסטוק (48 שקל) ועוד מנות רבות נוספות.

ההפי האוור ימשיך לפעול כרגיל ויעניק 50% על כל בקבוקי היין, הארד ליקר משתנה ב-25 שקל וה”סינק א ספט” שמקנה בחירה בין שתי אופציות נוספות. האחת – 79 שקל עבור משקה לבחירה (קוקטייל, בירה, או לונג דרינק), מנה של אוכל מהתפריט ושני אפרים שהם סוג של מיני קוקטיילים קטנים שמוגשים בצ’ייסר ומשמשים כסוג של אפרטיף ו-99 שקל – אותו דבר, רק שני דרינקים במקום אחד בקודם. הפי האוור בדלידה בר מוגש כל יום בין השעות 18:00-20:00.

רעיון נוסף שמיושם במקום הוא ערבי טבח-אורח. דלידה בר מעניק במה לטבחי העיר ממסעדות נחשבות. כך יוצרים זה מספר חודשים ערבי טבחים אליהם מגיעים טבחים ממסעדות שונות בעיר שמציגים תפריט מיוחד שלהם לערב אחד ויחיד במינו.

בדלידה בר מסבירים שהבמה ניתנת לטבחים ולא לשפים שיש להם את המטבחים שלהם כלומר לאלה שרוצים להגיש מנות פרי יצירתם ומחפשים את הבמה לכך.

אורחי הבר יוכלו להתנסות באחד מערבי הספיישל הקרובים.

 

דלידה בר

רחוב זבולון 8, תל-אביב

טלפון: 03-5369627

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*