חברת ספיריטים סחר חתמה על הסכם שיווק והפצה עם יקב אלכסנדר

דן שקל, מבעלי ספיריטים: זיהינו יקב איכותי ויוקרתי שהתאים לפורטפוליו המוצרים שלנו ויחד נמשיך לקיים את החזון לקידום יין משובח בישראל * יורם שלום: אני מאמין כי בחרתי בשותפים שידעו למנף את היקב ומבינים את ייחודו

יינות יקב אלכסנדר
יינות יקב אלכסנדר. צילום יחצ

חברת ספיריטים סחר, יבואנית וודקה ואן גוך, שקיבלה לאחרונה את הזיכיון ליבוא הוויסקי המוכר Sir Edwards, ממשיכה בהתרחבות וחתמה על הסכם לשיווק והפצה בלעדיים של יקב אלכסנדר, מהיקבים היוקרתיים בישראל.

יקב אלכסנדר הוקם בשנת 1996 על ידי יורם שלום ונושא את שם אביו – שהיה מורו והשראתו לעשיית יין, אלכסנדר שלום ז”ל. היקב ידוע באיכותו וזכה בפרסים מקומיים ובינלאומיים רבים ונמשכת בו מסורת עשיית יין בת 100 שנה, שהחלה בתוניסיה, שם ייצרו הסב ברונו והאב אלכסנדר יין ביתי. היינן והבעלים, יורם שלום, הוא שחתם על הסכם שיתוף הפעולה.

היקב מפיץ כ-60 אלף בקבוקים בשנה בשלוש סדרות. הכרמים של היקב ממוקמים בגליל העליון והיקב נמצא בבית יצחק. לאחרונה נפתח במקום מרכז אירוח מפואר, שיהווה מקום להכרת עולם היין בכלל ויקב אלכסנדר בפרט. במרכז יתקיימו סדנאות במגוון תחומים, ארוחות שף ועוד.

יקב הבוטיק מייצא  את רוב תוצרתו לשווקים כשרים מעבר לים: ארה”ב, מדינות מובילות באירופה וכעת גם ליפן.

ביקב מציינים כי החיבור לספיריטים סחר, מתאים לאסטרטגיה אותה בנה מקים היקב במהלך השנים. שלום חיפש גוף שידע לעמוד בקריטריונים הגבוהים ביותר, שידעו לתווך את המוצר בצורה נכונה לשוק המקומי.

חזון משותף. מימין: יורם שלום ודן שקל
חזון משותף. מימין: יורם שלום ודן שקל

דן שקל, מבעלי ספיריטים סחר: “שיתוף הפעולה בין יקב אלכסנדר וספיריטים סחר מבוסס על חזון משותף לקידום יין משובח בישראל. אני גאה על שיתוף הפעולה עם היקב, זהו אחד היקבים האיכותיים והמקצועיים ביותר בישראל ואני שמח לצרף אותו לפורטפוליו המותגים שלנו. מטרת החיבור היא להפוך את היקב למותג ישראלי, המסוגל להתחרות בשוק היין בישראל, עם יינות מיובאים ומקומיים, ולהפוך לגורם מוביל בענף”.

לדברי שלום, הבעלים של היקב: “אני מאמין כי בחרתי בשותפים שידעו למנף את היקב ומבינים את ייחודו. במשך שנים פיתחתי יקב איכותי שידוע ומוביל את שוק הפרמיום בישראל. יחד עם השותפים החדשים אני מאמין שנצליח לפרוץ קדימה ונביא את הבשורה של היקב למקומות נוספים”.

חברת ספיריטים סחר מחזיקה במותג וודקה ואן גוך, שהיא וודקה הולנדית מוערכת. ויסקיOld St. Andrews, ויסקי 357TAP  הקנדי שהושק לאחרונה, קוניאק המרי, הליקר הצרפתי לה בל סנדרין ופיתוחים עצמאיים במזקקות ויקבים בחו”ל  כדוגמת אמבורזיה – שיכר תפוחים  מבעבע וברנדי ז’אן-זאק.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*