חברת ההסעדה עידית נכנסת לראשונה לתחום הזכיינות של בתי קפה במקומות העבודה

החברה תפעיל בית קפה מרשת Coffee Station בבית לאומי קארד בבני ברק

מימין : רן כצמן מנכ"ל עידית לצד בוקי לוי מנהל רכש ומנהל לאומי קארד, צילום: מורג ביטון
מימין : רן כצמן מנכ"ל עידית לצד בוקי לוי מנהל רכש ומנהל לאומי קארד, צילום: מורג ביטון

חברת ההסעדה  עידית מרשת מלונות דן תפעיל כזכיינית של רשת בתי הקפה Coffee Station, בתי קפה של הרשת במקומות עבודה.

בית הקפה הראשון של Coffee Station, שיופעל בזכיינות על ידי עידית, ייפתח בימים אלו בבית לאומי קארד בבני ברק, במסגרת הסכם שנחתם עם עידית  שתפעיל את מערך ההסעדה לעובדי לאומי קארד.

רן כצמן מנכ”ל עידית: “בית הקפה  Coffee Station בבית לאומי קארד בבני ברק יהיה  הפתרון החלבי של מערך ההסעדה של עובדי לאומי קארד  במסגרת הסכם שנחתם בימים אלו”. בית הקפה יפעל לצד חדר אוכל בשרי שתפעיל עידית כחלק ממערך ההסעדה.

בית הקפה משתרע על שטח של 160 מ”ר ויכלול מגוון של משקאות קפה איטלקי משובח  לצד מגוון של כריכים, פסטות טריות, קישים ומנות חלביות. רשת Coffee Station מונה 13 סניפים בארץ ובמיאמי. הרשת מתמחה בייבוא קפה איטלקי משובח.

המנכ”ל כצמן מציין: “ההחלטה לפתוח בזכיינות בתי קפה מרשת Coffee Station הוא חידוש נוסף שעידית מציעה ללקוחותינו במקומות העבודה. האופי של שתי החברות יביא בשורה חדשה לענף ההסעדה במקומות העבודה וישפר את חווית הסועד”. עוד אמר, כי עידית צירפה בשנת 2017  לקוחות חדשים, ביניהם: קבוצת שטראוס, קבוצת אדמה והקמ”ג.

חברת עידית נוסדה ב-2007 במסגרת פרויקט הפרטת הארוחות בבסיסי צה”ל המרכז הארץ. במהלך השנים התפתחה עידית גם בתחום האזרחי, רכשה 90% בחברת ההסעדה והבוטיק טיב וטעים וצירפה לקוחות ביניהם חברת חשמל, פלאפון תקשורת, קבוצת אלביט ועוד.

עידית מספקת מדי יום כ-40 אלף אלף ארוחות לעשרות מקומות עבודה, חברות תקשורת, הייטק וארגונים עסקיים. מחזור פעילות של החברה בשנה האחרונה היה 200  מיליון שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*