דומינו’ס פיצה מציעה תפריט חדש עם חמש פיצות מובנות – Domino’s MIX‏

עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק דומינו'ס פיצה: השקת סדרת הפיצות היא חלק ממהלך רב שנתי של שדרוג התפריט בכל הקשור לתפיסת האיכות והטעם, עם כלל ברור - מה שלא טעים, לא נכנס. כך עשינו לפני כשנה וחצי עם השקת סדרת השף של אסף גרניט

קומפוזיציה של פיצות מיקס. צילומים: דן פרץ
קומפוזיציה של פיצות מיקס. צילומים: דן פרץ
MIX פרימוורה. צילומים: דן פרץ
MIX פרימוורה. צילומים: דן פרץ

לאחר שהשיקה לפני כשנה וחצי את סדרת פיצות השף עם אסף גרניט, דומינו’ס פיצה מציגה תפריט חדש לחורף עם פיצות מובנות בטעמים ייחודיים. סדרת Domino’s Pizza Mix מציעה חמש פיצות חדשות, שכל אחת מהן משלבת מיקס של תוספות שנבחרו בקפידה. המטרה המוצהרת היא ליצור הרמוניה של טעמים בחך.

  • פרימוורה MIX – משלבת גבינת 100% מוצרלה, פרחי ברוקולי רעננים, פלפלים קלויים, גרגרי תירס, כדורי בייבי מוצרלה, שום קונפי, רצועות בצל סגול ומעל רוטב בלסמי “די מודנה” לצד קרם פרש משובח.
  • ווג’י MIX כוללת גבינת 100% מוצרלה, פטריות שמפיניון טריות, שרי קונפי, רצועות בצל סגול, גבינת פרמז’ן גרנה פדנו, שום קונפי ומעל קרם פרש משובח וטבעות בצל ירוק.
  • גריק MIX משלבת גבינת 100% מוצרלה, עגבניות עסיסיות חתוכות, רצועות בצל סגול, זיתי קלמטה, גבינה בולגרית ומעל עלי אורגנו קצוצים.
  • צ’יזי MIX, לחובבי הגבינות, מורכבת מגבינת 100% מוצרלה, גבינת עזים נימוחה, כדורי בייבי מוצרלה, גבינת גרנה פדנו ומעל קרם פרש משובח וטבעות בצל ירוק.
  • עבור חובבי הבשר דומינו’ס תציע את ה- קרניבור MIX: גבינת 100% מוצרלה, פפרוני קריספי, סלייסים של קבנוס, פרוסות חזה בקר מובחרות ומעל רוטב צ’יפוטלה פיקנטי וטבעות בצל ירוק.
MIX קרניבור
MIX קרניבור

עידו פרידמן, סמנכ”ל שיווק דומינו’ס פיצה: “השקת סדרת הפיצות Domino’s Pizza Mix היא חלק ממהלך רב שנתי של שדרוג התפריט בכל הקשור לתפיסת האיכות והטעם, עם כלל ברור – מה שלא טעים, לא נכנס. כך עשינו לפני כשנה וחצי עם השקת סדרת השף של אסף גרניט, שהציעה לקהל הרחב את החזון של דומינו’ס לפיצות פרמיום. בימים אלו אנו ממשיכים במהלך עם השקת התפריט החדש לתחום הפיצות המובנות. הסדרה כוללת פיצות חדשות, בטעמים הפופולריים, אך עם טוויסט. אנו מאמינים כי השילוב בין התוספות והרטבים מעליהם, כפי שאנו מציעים בסדרת ה-MIX, יוצרים את הטעם האופטימלי והייחודי לאותו סגנון של פיצה”.

לרגל ההשקה, מחיר הפיצות החדשות יעמוד על 58 שקלים לפיצה בהזמנת שני מגשי פיצה – פיצת MIX ופיצה משפחתית 100% מוצרלה. מחיר Domino’s Pizza Mix יעמוד על 86.9 שקל בהזמנה, ומחיר הפיצה בקנייה במקום יעמוד על 64.9 שקל.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*