דולב שירום נבחר לאלוף הבריסטה של ישראל 2019

נבחר מבין כ-85 אמני קפה מרחבי הארץ שהתמודדו על תואר אלוף הבריסטה במסגרת תחרות ארצית, שערכו רשתות הקפה גרג וביגה. המתחרים עברו הדרכה של אנדראה פאג'אנה - מומחה קפה בינלאומי של חברת מאורו האיטלקית

הזוכה במקום הראשון, דולב שירום
הזוכה במקום הראשון, דולב שירום

אלוף הבריסטה של ישראל לשנת 2019, נבחר ביום ג’ השבוע, במסגרת תחרות ארצית שערכו רשתות הקפה גרג וביגה בהיכל התהילה של מכבי תל-אביב. הזוכה הוא דולב שירום שנבחר מבין כ-85 אמני קפה מרחבי הארץ שהתמודדו על תואר אלוף הבריסטה בתחרות שנמשכה כ-6 חודשים. המתחרים עברו הדרכה של אנדראה פאג’אנה – מומחה קפה בינלאומי של חברת מאורו האיטלקית, שהגיע לפעילות זו במיוחד לארץ.

לאירוע הגמר שנערך אמש הגיעו שישה מתמודדים סופיים שנבחנו על ידי חמישה שופטים, בראשם עמד אסף ריפס, מייסד קפה בוטיק unicoffee, קולה ומאמן מוסמך לבריסטה מטעם ה-SCA (איגוד הקפה העולמי). השופטים הנוספים בהרכב: יאיר מלכה, בעלי ומייסד קפה גרג וביגה, אנדראה פאג’אנה – מומחה קפה בינלאומי של חברת מאורו האיטלקית, אלעד אורי, המנהל המקצועי של תחום הקפה בחברת טמפו, המחזיק בתעודת בריסטה מומחה מטעם ה-SCA ויריב גניס, סמנכ״ל רשת גרג וביגה.

הזוכה דולב שירום עם בעלי קפה גרג, גלעד אלמוג, יאיר מלכה וניר אדרי: צילום: אלעד גוטמן
הזוכה דולב שירום עם בעלי קפה גרג, גלעד אלמוג, יאיר מלכה וניר אדרי: צילום: אלעד גוטמן

האירוע, שעוצב כבית קפה איטלקי, כלל בר קפה ענק עם מגוון רחב של טעימות קפה, לצד ארוחת ערב בסגנון איטלקי. שיא הערב נחתם בהנקת הפרסים על ידי בעלי קפה גרג, יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, שהכריזו על הזוכה במקום הראשון: דולב שירום, בן 24, מהעיר אילת, שזכה בכרטיס טיסה זוגי לאיטליה, הכולל אירוח מלא, סיור במפעלי קפה מובילים, סדנאות קפה של אמני קפה בינלאומיים וביקור פרטי במטה מותג הקפה מאורו.

דולב שירום אמר: “זכיתי בזכות קפה ייחודי שהצגתי: קופיבל – קפה טבעוני בהשראת טרנד הבריאות העולמי. הערב הגשמתי חלק מהחלום שלי לטייל במדינות המגדלות ועוסקות בעולם הקפה”.

יאיר מלכה חתם את האירוע ואמר: “מטרת התחרות לעלות את רמת ואיכות הקפה בישראל, באמצעות מומחים שידעו להכין כלל משקאות קפה על כל גווניהם. אני מברך את הזוכה המאושר, שזכה בפרס הראשון והקפה שהציג היום ייכנס לתפריט הקבוע של קפה גרג”.

ששת הזוכים בחצי הגמר בתחרות הבריסטה לשנת 2019. צילום: אלעד אלמוג
ששת הזוכים בחצי הגמר בתחרות הבריסטה לשנת 2019. צילום: אלעד אלמוג

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*