בר מארץ היין מגיע לנמל תל אביב

יקב רמת הגולן מגיע למתחם הנמל בפעם הרביעית ומביא טעימות, סדנאות וחמישה ברי יין ייחודיים בהשראת עולם הקולנוע

בר מארץ היין, צילום: יח"צ
בר מארץ היין, צילום: יח"צ

יקב רמת הגולן מגיע לנמל תל אביב בפעם הרביעית, ומביא לקהל במרכז הארץ חוויה מעניינת וטעימה מארץ היין בצפון. “בר מארץ היין“, יפעל השנה במשך ארבעה ימים בין התאריכים ה- 14-17 במאי בין השעות 19:00 ועד 23:00 וישתרע על פני שטח של 2,000 מטר במתחם הדק הגדול של נמל תל אביב (סמוך לשוק הנמל). הפסטיבל יציע למבקרים חמישה ברי יין ייחודיים בעלי קונספט טעימות שונה ומתחם סדנאות שיציג כל ערב סדנאות מעניינות .

בר מארץ היין, צילום: דניאל לילה
בר מארץ היין, צילום: דניאל לילה

לדברי ענת לוי, מנכ”לית היקב: “בר מארץ היין יצוין השנה בסימן השקת ירדן קצרין 2013, היין האייקוני של היקב, אשר ייחשף לקהל הרחב בסדנה חווייתית. נציע למבקרים ליהנות מטעימות של יינות חדשים, חשיפה של יינות טרם צאתם לשוק, יינות מתיישנים, יינות נדירים, סדנאות מיוחדות ועוד. בפעם האחרונה פקדו את ‘בר מארץ היין’ 20 אלף מבקרים ואנו בטוחים כי גם השנה יגיע הקהל בהמוניו וייהנה מחוויית יין ייחודית, אטרקטיבית ויחד עם זאת נגישה לכולם”.  לצד בר מארץ היין, יוכלו המבקרים ליהנות מסרטי תעודה מוזיקליים שיוקרנו בסמוך, במסגרת פסטיבל דוקאביב.

5 ברי יין ייחודיים בהשראת עולם הקולנוע:

החיים בבועה / The Bubble בר יינות מבעבעים בגוונים לבנים וורודים. מחיר: 30 שקל לסבב טעימות.

לבן זה האדום החדש /  White is the New Red בר השם במרכז את הזנים הלבנים, שזה מכבר אינם הערת שוליים, אלא אמירה חזקה ומרובת פנים אשר צוברת תאוצה. מחיר: 30 שקל לסבב טעימות.

משחקי הכס/ Game of Thrones בר המציג זנים אדומים המתחרים על ליבו של הקהל במשחק חושני של גוונים וסגנונות. מחיר: 30 שקל לסבב טעימות.

קלוז אפ / Close Up יציע טעימה של יינות מחלקות נבחרות ברזולוציות חדות ומעמיקות. מחיר: 45 שקל לסבב טעימות.

מלך היינות / Lord of the Reds בר השם במרכז הבמה את ירדן קברנה סוביניון, שהתחיל את מהפכת היין בישראל והביא ליקב ולתעשיית היין הישראלית הכרה בינלאומית. מחיר: 45 שקל לסבב טעימות.

חוגגים בנל תל אביב, צילום: יח"צ
חוגגים בנמל תל אביב, צילום: יח”צ

סדנאות שיתקיימו במהלך השבוע:

  1. ירדן קצרין 2013 – האלמנט החמישי”– היין האייקוני בהשקה ראשונה, בה ילמדו על היין ועל החלקים המרכיבים אותו. סדנה בהנחיית צוות הייננים. יום א’ 14.5 21:30, יום ב’ 15.5 21:30, יום ג’ 16.5 21:30. יום ד’, 17.5 21:30 עלות: 60 שקל.
  2. אומנות הטעימה – טעימה עיוורת של אדומים ולבנים, אשר אינה מושפעת מתוויות ודעות מוקדמות. סדנא בהנחיית רועי יניב יום א’ 14.5 20:00, יום ג’ 16.5 20:00. עלות: 30 שקל.
  3. “כרם בראון” – הבשורה החדשה של היקב בסגנון הטיפול, הגידול ויצירת יינות Vineyard Designated. יום ב 15.5 20:00. עלות: 60 שקל.
  1. מי הזיז לי את היין מהגבינה? התאמת יינות לגבינות – זה לא מה שחשבתם. בהנחיית רועי יניב וערן יעקבס ממחלבת יעקבס. (40 דקות) יום ד 17.5, 20:00 עלות: 30 שקל.

מתחם בר מארץ היין יציע בר גבינות  של מחלבת יעקבס בליווי מאפים של אגדת לחם ומתקני מים מינרליים של מי עדן שיפוזרו ברחבי הבר.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*