אקיפ סיימה לרהט את ישרוטל אוריינט

ישראל סגל, מנכ''ל אקיפ: החברה תספק למלון ריהוט מיוחד לחדרים, ציוד תפעולי, ציוד למטבחים, כלי מטבח מקצועיים וכלי אוכל ופורצלן מיוחדים של חברת Steelite. היקף העסקה - כ-6 מיליון שקל

חדר אוכל בישרוטל אוריינט בירושלים
חדר אוכל בישרוטל אוריינט בירושלים

חברת אקיפ, העוסקת באספקת ריהוט וציוד לבתי מלון, מסיימת בימים אלו את התקנת הריהוט והציוד התפעולי למלון החדש של רשת מלונות ישרוטלישרוטל אוריינט ירושלים. הריהוט יוצר והותקן על ידי חברת Ahsap טורקיה, שאקיפ היא נציגתה הבלעדית בארץ. היקף העסקה – כ-6 מיליון שקל.

מלון אוריינט, הממוקם באזור המושבה הגרמנית בירושלים, כולל 250 חדרים וסוויטות ומשלב מלון יוקרתי ומודרני עם מבנים לשימור שנבנו במחצית השנייה של המאה ה-19.

חדר במלון ישרוטל אוריינט

ישראל סגל, מנכ”ל אקיפ מציין, שהחברה תספק למלון ישרוטל אוריינט ריהוט מיוחד לחדרים, ציוד תפעולי, ציוד למטבחים, כלי מטבח מקצועיים וכלי אוכל ופורצלן מיוחדים של חברת Steelite. אקיפ סיפקה בעבר את הריהוט והציוד התפעולי למלונות המובילים בישראל, ביניהם: וולדורף אסטוריה, ריץ’ קרלטון, קרלטון תל אביב, רויאל ביץ’ תל אביב, כרמים (קריית ענבים)  ועוד. לדברי סגל, תחום ההתמחות של אקיפ הוא במתן פיתרון כולל, One stop shop לאספקה של ריהוט, מערכות הסעדה וציוד תפעולי לבתי מלון ומוסדות דומים. החברה מייצגת סוכנויות מובילות בעולם בתחום המלונאי כגון: Steelite, mercura, wnk, emainox, friulinox, kuppersbusch, Hobart, scanbox, Electrolux ועוד רבים אחרים.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*