איתמר חפץ, מנכ”ל rebar, נבחר לאיש השיווק של חודש אוקטובר

איגוד השיווק הישראלי בחר בו על מהלך רב שנתי בבניית מותג חדשני, צעיר ובועט בשוק מסורתי ורדום (יוגורטים ומשקאות בריאות), שבהמשך הפך למוביל בקטגוריה

איתמר חפץ, מנכ"ל ריבּאר. צילום: ערן מילוא
איתמר חפץ, מנכ"ל ריבּאר. צילום: ערן מילוא

איתמר חפץ, מנכ”ל rebar (רשת חנויות ליוגורטים ומיצים), נבחר לאיש השיווק של חודש אוקטובר 2018 למהלך הפיכת המותג למוביל בתחום ה-wellness. איגוד השיווק הישראלי בחר בו על מהלך רב שנתי בבניית מותג חדשני, צעיר ובועט, בשוק מסורתי ורדום, אשר בהמשך הפך למוביל בקטגוריה.

על רקע האטה בתחום הקמעונאות, ועל רקע השמרנות הקיימת זה שנים בתחום המזון מחוץ לבית – בלט מותג ה-wellness של rebar, אשר סניפיו ממוקמים בקניונים ומרכזי מסחר. בזכות המהלך השיווקי רשמה rebar גידול של 12% במחזור מכירותיה והגדילה את המודעות למותג ב-7%.

האג’נדה של rebar היא שאפשר לעשות טוב לגוף ולנפש בלי מאמץ, בכל מקום וזמן, גם “על הדרך”, בנגישות מלאה, וכמובן, בלי לוותר על הטעם וההנאה. ללא ספק מסר מורכב, ועל אף העדר תמיכה פרסומית משמעותית הצליח בכל זאת להיקלט. המותג שידר חוויית לקוח אנרגטית וצעירה בסניף, ואוריינטציה שירותית גבוהה. מאחר שיש לרשת סניפים במרכזי קניות הומי אדם, היא הפכה ליעד לקהלים מגוונים ולהזדמנויות צריכה שונות לאורך שעות היום.

המותג פונה למספר קהלים – נשים בגילאי 20+ הדוגלות באורח חיים בריא ושוחרי בריאות וספורט, בני נוער וילדים. בנוסף, ההתמחות של rebar היא ביצירת שילובים/ מיקסים עם “טוויסטים” קולינאריים מעניינים וייחודיים של משקאות.

במקביל לפעילות הפרסומית, אשר התמקדה במדיה הדיגיטלית, במובייל, שימוש ברשתות חברתיות וערוצי מדיה מתקדמים. הסגמנטציה הדיגיטלית באה לידי ביטוי באמצעות ניהול קהילות שונות ברשתות החברתיות במקביל. rebar ניהלה פעילות רחבה הן ברשתות החברתיות והן במועדון הלקוחות ונעזרה ביכולות הקיימות לצורך פנייה ממוקדת יותר לקהלים ספציפיים. במהלך השנה נוהלו קמפיינים שפונים לכל סגמנט בהתאם למאפייני הצריכה. בנוסף, הותאמו הצעות שתואמות הזדמנויות צריכה שונות, בהתאם לאפיוני הקהלים: התמקדות במוצרי בוקר, “סגירת פינה” בין ארוחות וכו’.

מנימוקי ועדת השיווק: “מלבד השיפור במודעות ובמעמד המותג, הצליחה האסטרטגיה החדשה להפוך את המותג לרלוונטי יותר עבור קהלים רבים. rebar הצליחה להסיר חסמים ולהחזיר קהלים אבודים ובד בבד להגדיל אחוזי  קנייה מתוכננת ותדירות בקרב צרכני מועדון הלקוחות”.

איתמר חפץ הוא מנכ”ל ואחד המייסדים של rebar ומכהן בתפקיד זה 12 שנים. לפני כן, כיהן חפץ כיועץ בכיר בחברת Capgemini במלבורן ובחברת P.O.C בישראל, והוא בעל ניסיון בייעוץ לתאגידים בינלאומיים בענפי הקמעונאות, השירותים הפיננסיים והייצור.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*