אירוח רומנטי לוולנטיין דיי במלון קיסר פרמייר טבריה ובמלון קיבוץ לביא

מלון קיסר פרמייר טבריה מציע לקראת הוולנטיין דיי ערב רומנטי בספא לאור נרות ריחניים, עם בר משקאות ומסאז'ים. במלון קיבוץ לביא מציעים, החל ב-14 בפברואר, סוויטה מפוארת עם שמפניה ופטיפורים, שירות חדרים צמוד והופעה פרטית של שירים רומנטיים

מלון לביא
אירוח רומנטי במלון לביא

במלון קיסר פרמייר טבריה מציעים לקראת הוולנטיין דיי שיחול ב-14 בפברואר, ערב רומנטי בספא לאור נרות ריחניים, עם בר משקאות ומסאז’ים. הכל באווירה קסומה.

בספא חמת קיסר במלון מציעים את בילוי רומנטי בוולנטיין דיי, הכולל קבלת פנים במתחם בריכת המים הטרמו-מינרליים החמים, עם נרות ריחניים, שמפניה, בר מתוקים, מתנה אישית לכל אישה ומוסיקה רומנטית. הבריכה מוארת בתאורה פנימית מיוחדת בצבעי אדום, ורוד, כתום וטורקיז, כאשר בעת הרחצה יגיש ברמן על שפת הבריכה יינות, שמפניה, משקאות קלים, גבינות ופירות אקזוטיים לבני הזוג.

הבריכה במלון קיסר פרמייר טבריה
הבריכה במלון קיסר פרמייר טבריה

לאחר מכן יוזמן הזוג למסאז’ זוגי בשילוב גרגירי מלח ארומטיים וקרמים ריחניים. לאחר המסאז’ מוזמנים בני הזוג לסאונה ויוגשו להם עם מיצים טבעיים סחוטים.

במכון הספא הממוקם במלון כ-20 חדרי חדרי טיפולים המותאמים למגוון רחב של טיפולי עיסוי, אמבטיות ארומטיות, סאונה חדישה, חדר כושר וכמובן הבריכה  המחוממת ממעיינות טבע באזור. צוות מטפלים מקצועי, ותיק ומיומן מעניק לאורחים מגוון טיפולים.

המחיר לזוג, כולל עיסוי, 30 דקות : 399 שקל.

יום האהבה במלון לביא

במלון קיבוץ לביא מציעים לוולנטיין דיי, החל ב-14 בפברואר, סוויטה מפוארת עם שמפניה ופטיפורים, שירות חדרים צמוד, ארוחת בוקר זוגית עם הגשה לחדר, ארוחת ערב ואטרקציה בערב של זמר עם גיטריסט להופעה פרטית של שירים רומנטיים.

מחיר לזוג  – 3,000 שקל.

הסוויטה במלון לביא
הסוויטה במלון לביא

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*